۱۳ آبان برای دفاع از سپاه عزیزمان می آییم

  • شناسه خبر: 36889
۱۳ آبان برای دفاع از سپاه عزیزمان می آییم

۱۳ آبان امسال می‌آییم هم برای تبیین و هم برای دفاع از سپاه عزیزمان که این روزها مورد هجمه دشمن است و با تمام وجود برای دفاع از صنایع موشکی‌مان می‌آییم. به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب افزود: برای تبیین شکل‌گیری ۱۳ آبان و دیگر مناسبت‌های انقلاب اسلامی  و حتی سایر مناسبت‌های مذهبی آنگونه که باید […]

۱۳ آبان امسال می‌آییم هم برای تبیین و هم برای دفاع از سپاه عزیزمان که این روزها مورد هجمه دشمن است و با تمام وجود برای دفاع از صنایع موشکی‌مان می‌آییم.
به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب افزود: برای تبیین شکل‌گیری ۱۳ آبان و دیگر مناسبت‌های انقلاب اسلامی  و حتی سایر مناسبت‌های مذهبی آنگونه که باید هرگز کار نشده است.

وی بیان داشت: در رابطه با ۱۳ آبان هم این مقوله صدق می‌کند، هرگز با خودمان فکر نکردیم که چرا ۱۳ آبان شکل گرفت و چه اتفاقی افتاد که امام راحل این ملت تبعید شدند و چه شد که ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ متعاقب آن به وجود آمد آیا تنها واگذاری حق کنسولی به اتباع بیگانه در ایران موجب شد این اتفاق رخ دهد یا آینده‌ای که چشمان تیزبین امام (ره) در رابطه با سیاست‌های استکباری دنیا می‌دیدند امام (ره) را از کانون ملت ایران دور کرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان ادامه داد: اگر امام راحل در رابطه با کاپیتولاسیون موضع‌گیری نمی‌کردند مانند قراردادهای ترکمانچای و گلستان این قرارداد هم بر ما تحمیل می‌شد و امروز این غصه را هم داشتیم.

وی تصریح کرد: در بحث تبیین مناسبت‌ها همه ما کوتاهی کردیم در حالی که باید تبیین شود چرا دانشجویان ما لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و تبیین شود که در این مرکز برای براندازی نظام تصمیم می‌گرفتند.

اسکندری‌نسب خاطرنشان کرد: جریان نهضت آزادی را چرا تبیین نکردیم که چقدر همراه با نهضت غرب بود، حدود ۴۰ سال است که از پیروزی انقلاب می‌گذرد اما هنوز نتوانستیم جامعه را روشن کنیم که درون لانه جاسوسی آمریکا چه اتفاقاتی می‌افتاد.

وی اضافه کرد: مرکزی که دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر کردند، مرکز طراحی سناریوپردازی براندازی نظام جمهوری ایران بوده است و در این روز  دانشجویان حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان سیا را برای همیشه در ایران خاتمه دادند.

این مسؤول بیان داشت: ۱۳ آبان از سیاست‌های آمریکا و عملکرد دست‌اندرکاران نظام واشنگتن برای منطقه خاورمیانه و دنیا را به دنیا معرفی کردیم و اینها باید برای جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها چرا به مدت ۳۰ سال نتوانستند به منطقه خاورمیانه برگردند، تصریح کرد: حضورشان را انقلاب ما به تاخیر انداخت و به بهانه واهی ۱۱ سپتامبر با همراهی مزدورانشان مجدد توانستند به منطقه برگردند.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: امروز پس از سال‌ها بازگشت به منطقه خاورمیانه هنوز آمریکا‌یی‌ها از ما عصبانی هستند و چرایی این عصبانیت را باید برای جامعه تبیین کنیم و این تحول عظیمی که انقلاب ما توانست در رابطه با سیاست‌های پنهان آمریکا در دنیا به وجود آورد تنها خود آمریکایی‌ها می‌دانند.

آمریکایی هرگز امید سازش و مصالحه با انقلاب اسلامی ایران را ندارند

وی تاکید کرد: عمق و اصالت این آرمان به اندازه‌ای است که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند امید سازش و مصالحه با حرکت انقلاب اسلامی داشته باشند و از سر همین است که هر روز ماجراهایی را برای کشور ما از جمله ترورها، کودتا، تحریم‌ها و امروز هم بحث هلال شیعی را مطرح می‌کنند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان اذعان کرد: آمریکا‌یی‌ها مطمئن هستند که دیگر امیدی نیست که انقلاب اسلامی در دنیا آنها را همراهی کند اما جریان‌های استکباری بانفوذ می‌خواهند این ایده لیبرالیستی را تبیین کنند که راه  و رشد توسعه کشورها و جوامع تنها بر اساس اندیشه لیبرالیستی غرب و آمریکا می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه دیده‌بان حقوق‌بشر در رابطه با ایران تصمیم‌هایی گرفته، اذعان کرد: این همان حقوق‌ بشر است که سال‌های سال است که طفلان فلسطینی به جای مزه‌کردن شیر مادران‌شان مزه تلخ باروت‌های صهیونیستی را مزه می‌کنند.

اسکندری‌نسب به مصوبه کنگره آمریکا در رابطه با وضعیت دفاعی ما اشاره کرد و عنوان کرد: در ۱۳ آبان امسال می‌آییم هم برای تبیین و هم برای دفاع از سپاه عزیزمان که این روزها مورد هجمه دشمن است و با تمام وجود برای دفاع از صنایع موشکی‌مان می‌آییم.

وی بیان کرد: تمام دشمنان انقلاب اسلامی از سلطنت‌طلبها، منافقان، سازمان‌های جاسوسی، سازمان امنیتی عربستان و بعضی کشورهای دوست ما با هم شدند که در قالب داعش به نظام ما ضربه بزنند که به گفته سردار سلیمانی به زودی نابودی داعش را جشن خواهیم گرفت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، برای، دفاع
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :