بعضی مسؤولان وادادگی خود به غرب را روز ۱۳ آبان جبران کنند

  • شناسه خبر: 36891
بعضی مسؤولان وادادگی خود به غرب را روز ۱۳ آبان جبران کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: در سال‌های گذشته بعضی مسؤولان در ۱۳ آبان وادادند و خیال کردند می‌خواهند با آمریکایی‌ها صمیمی شوند و امسال باید جبران کنند و به دامان ملت برگردند.

امام جمعه رفسنجان گفت: در سال‌های گذشته بعضی مسؤولان در ۱۳ آبان وادادند و خیال کردند می‌خواهند با آمریکایی‌ها صمیمی شوند و امسال باید جبران کنند و به دامان ملت برگردند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: پیاده‌روی‌های داخلی به یاد پیاده‌روی اربعین هم ارزش خودش را دارد و جمعیت قابل توجهی به ویژه جوانان حسینی در این پیاده‌روی‌ها شرکت می‌کنند و باید قدر این حرکت‌های ارزشمند را بدانیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به فروش پسته تصریح کرد: این قیمت تقریبا مناسب است نه آنچنان که رضایت‌بخش باشد اما همین مناسب‌بودن قیمت شایسته است که حفظ شود و تجار طوری رفتار کنند که کشاورز متضرر شود.

وی ادامه داد: به کشاورزان توصیه کردیم که پسته را یک‌دفعه نفروشید تا ثبات قیمت داشته باشیم و مسؤولان امنیتی اطلاعاتی مراقبت کنند که دلالان فرصت‌طلب سر کشاورزان کلاه نگذارند.

خطیب جمعه رفسنجان با بیان اینکه برخی افراد که اهل این منطقه نیستند سود پسته را به جیب می‌زنند و در جای دیگر صرف می‌کنند، تصریح کرد: این تجارت باید موجب رونق شهرستان و ایجاد اشتغال شود و بازاریان هم از پسته منتفع شوند.

وی تاکید کرد: ما باید هوای یکدیگر را داشته باشیم و به هم کمک کنیم و نخواهیم تنها سود خودمان تأمین شود بلکه سود همه را باید مدنظر قرار دهیم.

رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌ها به استقامت در راه خدا اشاره کرد و ارسال ملائک از سوی خدا برای یاری‌کردن ما را نتیجه این استقامت دانست و افزود: مقاومت همیشه رمز پیروزی بوده، مردم بی‌سلاح و فقیر یمن در برابر چندین دولت زورگو ایستادگی کردند و پیروز هم خواهند شد و کشتار مردم یمن کارنامه سیاه سعودی‌ها و رسوایی آنها را در پی داشته است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مردم عراق آخرین گام‌های پیروزی را برداشتند که کشورشان را از لوث داعشی‌ها پاکسازی کنند و این مهم با مقاومت حاصل شده است و اگر مسؤولان ما همپای مردم و امت حزب‌اللهی در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران عالم مقاومت می‌کردند امروز وضع اقتصاد ما بهتر از این بود.

وی خطاب به مسؤولان اظهار کرد: نباید سروگوش آب بدهیم حتی یک لبخند شما به یک مقام دست چندم کشور اروپایی و آمریکایی خیالاتی در سر آنها می‌پروراند که خیال می‌کنند می‌شود روی شما حساب کرد و اینکه دول غرب می‌خواهد فلان‌کس رای بیاورد چه به آنها می‌رسد.

رمضانی‌پور با اشاره به وادادگی بعضی مسؤولان افزود: در سال‌های گذشته بعضی مسؤولان در ۱۳ آبان وادادند و خیال کردند می‌خواهند با آمریکایی‌ها قوم و خویش و صمیمی شوند و امسال باید جبران کنند و به دامان ملت برگردند.

وی با اشاره به اینکه داعش را برای ما ساختند اما موفق نشدند، ادامه داد: با انفجار در دوبرج دوقلو در نیویورک نتوانستند خاورمیانه را بزرگ کنند و جنایات دیگری هم در پی آن انجام دادند اما موفق به سلطه بر سر ایران نشدند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به نفوذ دشمن به هر شکلی در ایران خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت ملت ایران همیشه مانع حرکات و توطئه‌های دشمن بوده است.

وی تأکید کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم و پاسخ دشمن را کف خیابان‌ها خواهیم داد و ساعت ۹ از میدان شهدا به سمت مسجد جامع راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان برگزار خواهد شد.

رمضانی‌پور اظهار کرد: پدافند غیرعامل یعنی آمادگی و داشتن همه امکاناتی که در برابر حوادث لازم است را داشته باشیم همچنین پدافند غیرعامل در جزءجزء زندگی همه ما لازم است.

وی به موکب‌های رفسنجان در کربلا اشاره و موکب اسکان را با نام اهل‌ بیت(ع) یادآور شد و گفت: این موکب بعد از نماز با بدرقه نمازگزاران به سمت کربلای معلی عزیمت خواهد کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، وادادگی، غرب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :