گزارش روراستی از خدمت رسانی موکب خاتم الانبیا به زائران پیاده امام حسین

  • شناسه خبر: 37150
گزارش روراستی از خدمت رسانی موکب خاتم الانبیا به زائران پیاده امام حسین

 علی میربابایی درزمینه فعالیت موکب خاتم الانبیا(ص) در اربعین ۹۶ گفت: امسال با کیفیت و نظم بهتری توانستیم با آماری بالاتری از سال قبل به زائران امام حسین(ع) خدمت کنیم.

علی میربابایی در زمینه فعالیت موکب خاتم الانبیا(ص) در اربعین ۹۶ گفت: امسال با کیفیت و نظم بهتری توانستیم به آماری بالاتر از سال قبل به زائران امام حسین(ع) خدمت کنیم.

 به گزارش “روراستی” علی میربابایی افزود: امسال نیز خداوند ما را یاری کرد توانستیم در اربعین ۹۶ پذیرای زائران پیاده آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشیم و خوب و بد این کار را باید زائران بگویند.

وی بیان داشت: بچه های موکب زحمت خود را در حد توان کشیدند و امیدواریم امام حسین (ع) قبول کند.

وی با بیان اینکه موکب خاتم الانبیا(ع) در ۶ بخش پذیرای زائران بود، ادامه داد: در بخش آشپزخانه با آمار بیشتر، کیفیت بالاتر و نظم بهتر روزانه بالغ بر ۳۰ هزار وعده غذایی و ۹هزار تا ۱۰ هزار میان وعده پذیرای زائران بودیم در بخش چایخانه بالغ بر ۳ هزار لیتر آب روزانه از خیمه گاه که از آب تصفیه حرم بود با شربت ختمی و نوشیدنی های دیگر و چای وانواع دمنوش از زائران پذیرایی کردیم.

میربابایی خاطرنشان کرد: در بخش پزشکی با ۶۵ نیروی کادر پزشکی، پرستاری و تکنسین بالغ بر دو هزار نفر را ویزیت کردند و در این بخش سه بار دارو تهیه شد.

مسؤول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان با اشاره به فعالیت ۴۲ خباز در بخش نانوایی تصریح کرد: روزانه ۱۰هزار تا ۱۵ هزار نان برای زائران پخت شد و مستقیما نان داغ به زائران پیاده تقدیم کردیم.

وی با اشاره به اینکه امسال در بخش رختشویخانه توسط چند جوان که پذیرای زائران بودند خدمت رسانی خوبی انجام شد، ابراز داشت: لباس زائران در دقایق کوتاه شستشو و خشک شد و به آنها تحویل داده شد.

میربابایی بیان داشت: در بخش فرهنگی هم که با مسؤولیت حاج آقا عظیمی خدمت رسانی شد با مداحی و روضه خوانی اساتید کشوری و محلی حال و هوای موکب برای زائران معنوی تر شد.

این خادم امام حسین(ع) در ادامه با ابراز اینکه امیدواریم امام حسین(ع)  سال آینده هم توفیق دهد ما به زائرانش خدمت کنیم، تأکید کرد: از مردم رفسنجان که ما را حمایت و پشتیبانی کردند، قدردانی می کنیم چراکه اگر این خیل کمکهای مردم رفسنجان نبود نمی توانستیم پذیرای زائران باشیم.

وی یادآور شد: حتی با کمک هایی که از سوی مردم رفسنجان به موک خاتم الانبیا(ص) ارسال شد ما توانستیم موکب های ضعیفتر را حمایت کنیم تا هیچ کس از در موکب دست خالی برنگردد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، موکب، خاتم الانبیا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :