نماینده مجلس باید از ارزش‌ها و قشر ضعیف جامعه دفاع کند

  • شناسه خبر: 37598
نماینده مجلس باید از ارزش‌ها و قشر ضعیف جامعه دفاع کند

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: نماینده مجلس باید از ارزش‌ها، فرهنگ، اقتصاد و قشر مستضعف جامعه دفاع کند.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: نماینده مجلس باید از ارزش‌ها، فرهنگ، اقتصاد و قشر مستضعف جامعه دفاع کند.

به گزارش”روراستی“حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اتحاد امت اسلام که یکی از اهداف پیامبر(ص) بود، اظهار داشت: خداوند در قرآن رسالت پیامبر(ص) را برای دو موضوع کلمه توحید و توحید کلمه دانسته است، همه انبیاء برای کلمه توحید قیام کردند و توحید کلمه همان وحدت امت اسلام است.

وی با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس تصریح کرد: شخصی که نماینده مردم در مجلس شده باید از ارزش‌ها، فرهنگ و اقتصاد و قشرهای مستضعف جامعه دفاع کند، امام راحل فرمودند« نمایندگان مجلس پیش از پرداختن به لوایح و مواد غیرضروری به فکر مسائل اصلی و کلیدی کشور باشند و به سمتی حرکت کنند که مشکلات اساسی کشور رفع و سیاست‌های زیربنایی کشور در تمام ابعاد در راستای رفع محرومیت به اجرا درآورند».

حسینی با یادآوری حادثه دلخراش زلزله غرب کشور خاطرنشان کرد: در چنین زلزله‌هایی اگر ساختمان‌ها مقاوم‌سازی نشده باشند، تلفات زیادی در پی خواهیم داشت و در چنین مواقعی همه باید احساس وظیفه کنیم.

امام جمعه موقت رفسنجان ابراز داشت: در این فصل سرما اولویت اول برای اسکان زلزله‌زده‌ها کانکس است، چادر جوابگوی این سرمای شدید در مناطق زلزله‌زدهنخواهد بود.

وی بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان به همراه موکب اسکان زائران اربعین اهل‌بیت(ع) تصمیم گرفتند با کمک مردم ۵۰ کانکس تهیه و از طریق سپاه به منطقه ارسال شود تا سرپناهی برای هموطنان‌مان باشد.

حسینی عنوان کرد: شماره حساب ۰۱۱۱۵۲۶۶۵۹۰۰۴ برای دریافت کمک‌های مردمی به منظور خرید این کانکس‌ها اعلام می‌شود و ائمه جماعات هم می‌توانند در مساجد کمک‌های نقدی را جمع‌آوری کنند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از عدم تلفات جانی زلزله هجدک استان کرمان که در اکثر شهرها احساس شد، متذکر شد: این هشداری است که خانه‌های خود را اصولی و مقاوم بسازیم.

حسینی با اشاره به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، قشر دانشجو را یار و پشتیبان انقلاب، ارزش‌ها و استقلال کشور دانست و اضافه کرد: دانشجو باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد تا جبهه‌بندی‌های دنیا را بشناسد و بداند دشمن با چه ابزاری و از چه جایی حمله می‌کند و داشتن مطالعه سیاسی به دشمن‌شناسی کمک زیادی می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نماینده، مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :