سردار سلیمانی اسوه یادگیری و اخلاق است

  • شناسه خبر: 37679
سردار سلیمانی اسوه یادگیری و اخلاق است

مدیرعامل شرکت مس ایران گفت: سردار سلیمانی افتخار کشور و استان کرمان و اسوه یادگیری و اخلاق است.

مدیرعامل شرکت مس ایران گفت: سردار سلیمانی افتخار کشور و استان کرمان و اسوه یادگیری و اخلاق است.
به گزارش “روراستی” احمد مرادعلیزاده پیش از ظهر امروز در هفتمین یادواره شهدای صنعت مس در مجموعه فرهنگی‌هنری سرچشمه اظهار داشت: در یادواره شهدا یادی از صحنه‌های دیگر کشور هم باید کرد، زیرا کشور ما افتخارات زیادی در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به آیه مکارم اخلاق ادامه داد: باید به رفتارهای خود بنگریم و ببنییم آیا جوامع اسلامی ما این مسیر را طی کردند و مکارم اخلاق را به کار بردند در حالی که امروز به نام اسلام سر می‌برند از طرفی جوانان بزرگی باید تمام‌قد بایستند و با جوانمردی در برابر این ناملایماتی‌ها مقابله کنند.

مرادعلیزاده سردار سلیمانی را افتخار کشور و استان کرمان ذکر و تصریح کرد: ایشان از هر نظر اسوه یادگیری و اخلاق است و با تمام گرفتاری‌ها و تواضعی که دارد برای برطرف‌کردن مشکلات حاضر است، باید با برگزاری یادواره‌ها با نیت بازآفرینی دوران دفاع مقدس تعهدات آن دوران را در وجود خود احیا کنیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه رزمندگان دوران جنگ سختی‌های زیادی کشیدند، ادامه داد: در جنگ افرادی بودند که فکر و ایده داشتند و عده‌ای برای دفاع از سرزمین وارد جبهه شدند، شخصیت‌ نوجوانان در جبهه‌های جنگ به مرور شکل گرفت که آثار بزرگی از خود بر جای گذاشتند و اسطوره شدند.

مرادعلیزاده عنوان کرد: آنچه خدا به پیامبر (ص) دستور داد، تکمیل دین بر اساس اخلاق بود، اخلاقی که در آن غیبت، تهمت، ریا و بزرگ‌نمایی نیست که باید یادواره شهدا را برای زنده‌گذاشتن این اخلاق اسلامی و بیمه شدن جامعه از هر نظر برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: نیروهای مدافع حرم با حرکت مستشاری خود در دفاع از اسلام همان رزمندگانی بودند که دوران جنگ هم حضور می‌یافتند که بسیج شدند و داعش را نابود و خطر بسیار بزرگی را از منطقه دفع کردند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ابراز داشت: آنچه می‌تواند، کشور و مسلمانان را از افراطی‌گری نجات دهد، یادگیری، آموزش و تعهد به اخلاق پیامبر (ص) است، دفاع ما با توجه به اینکه برای دفع ناملایمات به نام دین انجام گرفت، مقدس شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اسوه، اخلاق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :