تابستان آمدو حجاب گل انداخت + عکس

  • شناسه خبر: 378
تابستان آمدو حجاب گل انداخت + عکس

    به گزارش روراستی : با رسیدن فصل تابستان وضع حجاب بسیار بدتر شده است ،با ید در این مورد فکری کرد؛بهتر است نمایندگان آینده با یک طرح یک فوریتی تابستان را بسیار سرد کنند تا شاید وضع پوشش در این کشور اسلامی بهتر شود، چون دیگر غیرت و تقوا در ما گم شده و […]

سیب زمینی    به گزارش روراستی : با رسیدن فصل تابستان وضع حجاب بسیار بدتر شده است ،با ید در این مورد فکری کرد؛بهتر است نمایندگان آینده با یک طرح یک فوریتی تابستان را بسیار سرد کنند تا شاید وضع پوشش در این کشور اسلامی بهتر شود، چون دیگر غیرت و تقوا در ما گم شده و ما فکر می کنیم این را هم باید نمایندگان اصلاح کنند .

آیا پوشش یک امر بد و اجباری است که ما از  آن فراری هستیم ؟ما باید بدانیم که پوشش یک میل فطری در انسان می باشد ،پوشش ریشه در فطرت انسان داشته و در اقوام و ملل مختلف به شکلهای گوناگون و گاه به نوعی سخت گیرانه وجود داشته است . اسلام مبدع پوشش نبوده بلکه برای این امر فطری، حدودی ویژه تشریح نموده است . در داستان آدم و هوا که در قرآن کریم می فرماید :

«اعراف \22؛ و آندم که چشیدند از آن درخت، پدیدار شد برایشان عورتشان،و آغاز کردند که بچسبانند بر عورتشان از برگ درخت بهشت »

این آیه شریفه نشان دهنده میل فطری انسان به پوشش و گریز او از عوریان شدن است . اسلام به این میل فطری جهت بخشیده و هر دو مرز آن را تعین نموده و در این تعین و تشریع حد ومرز پوشش؛ مصالح فردی انسان و مصالح کلان بشری و اجتماع بشری را لحاظ نموده است .

آنچه مسلم است لباس پوشیدن شأنی از شئون انسان است و در هر تمدن رابطۀ مستقیمی با معنای انسان و تعریف انسان در آن تمدن دارد؛ بعبارت دیگر جهانبینی هر فرد و بینش او نسبت به خود و جهان اطرافش تعیین کننده نوع سلوک رفتاری و در نهایت نوع پوشش اوست .9eb5d0b6120505a087d4fdf614c99c44حجاب00خبدحجاب

برچسب ها:
حجاب، تابستان ، اسلام و حجاب ،سکس،پوشش، سیب زمینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مصدق

    شما حجاب رو دوست داری دیگیری نه شما مسلمانی دیگری نه شما انسانی دگری هم بله شما خواهان ازادی روحی روانی جسمی اندیشه و دین و غیره داری دیگری هم بله شما حق انتخاب داری دیگری هم بله شما در اخرت با اعمال خوب و بد خود محک میشوی دیگری هم با اعمال خود شما با تقوا و ایمان بندگی می کنی دیگری با ایمان تقوای خود شما از این خاک و وطن سهم داری دیگری هم بله شما برای خود و وطن تلاش می کنی دیگری هم بله بس چطوریه که شما حق داری و دیگری نه شما راحتی و و دیگری به خاطر شما نا راحت . ایا خدا از شما اسایش شما را در ناراحتی دیگران خواهان است . ایا خدا وعده بهشت را برای شما و جهنم رو برای دیگران تضمین کرده که خود رو در جایگاه قضاوت و حق انتخاب برای دیگران رو برای خود تکلیف می دانید ایا می توان شما را یک انسان یک دین دار یا یک خدا پرست دانست ؟؟؟؟؟؟