تولید کود آلی آب نگهدار نیاز منطقه بود/دولت دست مافیا را از کشاورزی کوتاه کند

  • شناسه خبر: 38668
تولید کود آلی آب نگهدار نیاز منطقه بود/دولت دست مافیا را از کشاورزی کوتاه کند

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: تولید کود آلی آب نگهدار نیاز منطقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: تولید کود آلی آب نگهدار نیاز منطقه است.
به گزارش ” روراستی ” حجت‌الاسلام علی هاشمیان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در حاشیه افتتاح شرکت تولیدی کود آلی آب‌نگهدار در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اظهار داشت: امیدواریم اهدافی که نیاکان ما از انقلاب‌کردن داشتند بتوانیم درست و با همان شکل ادامه دهیم زیرا لازمه رشد این است که انقلابی که شکل می‌گیرد اهدافش را رصد و دنبال کنیم.
وی بیان داشت: خرسندیم که در این مجموعه دست به کاری زده شده که نیاز منطقه است با توجه به اینکه عمده درآمد مردم رفسنجان و استان کرمان از محل کشاورزی است اما متاسفانه علی‌رغم وعده‌هایی که داده می‌شود کاری که دولت باید انجام دهد کمتر عملی شده و در عمل بروکراسی‌های اداری کار را سخت می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم مطالعه کنند و در مباحث مختلف اعم از آب‌دهی، کود و سموم …تکنولوژی روز را پیاده کرده و دست مافیا را کوتاه کنند، افزود: چراکه یک کشاورز و مالک خرده توان مطالعه را ندارد دولت سرمایه‌گذاری کند از دانشمندان، متفکران و اندیشمندان استفاده کند و برای مردم راه را هموار کند.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه در بحث رشد دادن و به روز بودن خوب کار کرده است و در این منطقه‌ای که آب به حداقل رسیده همین افکاری که در این شرکت پیاده شده استفاده شود. با این آبی که داریم باید به شکل علمی عمل کنیم.
هاشمیان ابراز داشت: استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری برای آب‌دهی خیلی اثرگذار است و از اینکه در این مجموعه اشتغالزایی شده قدردانی می‌کنیم.
وی متذکر شد: امیدواریم موانع را برای ایجاد مجموعه‌های تولیدی بردارند و حمایت دولتمردان و مسؤولان از سرمایه‌گذاران به نحوی باشد که روزنه امید در سرمایه‌گذاران ایجاد کنند و این شهرستان شهر سرمایه‌ محور باشد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،کودآلی،آب نگهدار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :