فرماندار رفسنجان تأکید کرد:

لزوم همکاری بیشتر بانک‌های عامل با سرمایه‌گذاران

  • شناسه خبر: 42955
لزوم همکاری بیشتر بانک‌های عامل با سرمایه‌گذاران

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اعتبارات اشتغالزایی شهرستان در سال گذشته خوب بوده و کارآفرینان زیادی را جذب کردیم، گفت: برخی بانک‌های عامل با سرمایه‌گذاران همکاری نمی‌کنند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اعتبارات اشتغالزایی شهرستان در سال گذشته خوب بوده و کارآفرینان زیادی را جذب کردیم، گفت: برخی بانک‌های عامل با سرمایه‌گذاران همکاری نمی‌کنند.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب امروز در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان با اشاره به اینکه کشور در شرایط اقتصادی خاصی است و دنیای استکبار جنگ تمام‌ عیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته است، اظهار داشت: هنوز در داخل کشور مدیران ما به این باور نرسیده‌اند که جنگ تمام ‌عیار اقتصادی به سرکردگی آمریکا و در قالب یک مثلث شوم با همراهی معاندان نظام آغاز شده است.

وی بیان داشت: بیکاری، تورم و اشتغال پاشنه‌ آشیل دشمن برای کشور است و دشمن بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شده است، آمریکا هر عملی در زمینه مسائل اقتصادی می‌خواسته انجام داده و مسئله تحریم‌های آبان جو روانی است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: تحریم‌های یک‌ جانبه آمریکا طی ۴۰ سال به طور مداوم بوده و آنچه در هشت سال گذشته به آن اضافه شده است، تحریم‌های اتحادیه اروپا، شورای حکام سازمان انرژیِ اتمی و سازمان‌ ملل بوده که از این تحریم‌های اخیر براساس تفاهم برجام خارج شدیم و امروزه آمریکایی‌ها در دنیا منزوی شده‌اند و غیر از رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه کشوری با آ‌نها همراهی نمی‌کند.

وی سرمایه گذاری روی گروه‌های معاند نظام را تنها امید دشمن برشمرد و افزود: طی پنج ماه گذشته ۷۲ مورد فراخوان در کشور توسط گروه‌های معاند داشتیم که یکی از شهرهای هدف آنها رفسنجان بوده که خوشبختانه یک مورد از این فراخوان‌ها هم شکل نگرفت، چون مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و برای آن هزینه پرداخت کرده‌اند.

اسکندری‌نسب تأکید کرد: باید در جبهه جنگ اقتصادی با تمام وجود وارد شویم تا از این برهه حساس عبور کنیم که مدیران سربازان خط ‌مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات اشتغالزایی شهرستان رفسنجان در سال گذشته خوب بوده و کارآفرینان زیادی را جذب کردیم، تصریح کرد: با این حال برخی بانک‌های عامل خوب عمل نکردند و از متولیان امر اشتغال می‌خواهیم پای کار بیایند تا اعتباری که در کارگروه اشتغال استان و شهرستان جذب شده به مرکز برنگردد.

فرماندار رفسنجان همچنین یادآور شد: دولت اعتبارات خوبی برای بخش اشتغال در نیمه دوم امسال اختصاص داده که طی یک یا دو هفته آینده ابلاغ می‌شود و برخی از این اعتبارات در سطح ملی هستند.

اسکندری نسب عنوان کرد: میزان تعهد دستگاه‌های اجرایی شهرستان رفسنجان برای ایجاد اشتغال در سال جاری ۲ هزار و ۵۰۳ نفر است که این تعهد سال گذشته ۲ هزار و ۷۲۷ نفر بود.

وی متذکر شد: باید تا پایان آبان ماه ۵۰ درصد تعهد و سهمیه اشتغال خود را جذب کنیم که از اعتبارات استانی استفاده کنیم.

برچسب ها:
بانک ها رفسنجان سرمایه گذاران همکاری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :