تجمع جایگاه داران سوخت مقابل شرکت ملی پخش / تهدید تعطیلی کل جایگاههای سوخت

  • شناسه خبر: 4304
تجمع جایگاه داران سوخت مقابل شرکت ملی پخش / تهدید تعطیلی کل جایگاههای سوخت

رییس جایگاه داران سوخت کشور از تجمع جایگاه داران سوخت در مقابل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی به دلیل عدم توجه به خواسته های آنان خبرداد. : جایگاه های سوخت کشور در حال بسته شدن است و صاحبان این جایگاه ها پس از بستن جایگاه خود به صف اعتراض کنندگان می پیوندند و این […]

رییس جایگاه داران سوخت کشور از تجمع جایگاه داران سوخت در مقابل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی به دلیل عدم توجه به خواسته های آنان خبرداد. : جایگاه های سوخت کشور در حال بسته شدن است و صاحبان این جایگاه ها پس از بستن جایگاه خود به صف اعتراض کنندگان می پیوندند و این روند تا امشب ادامه خواهد داشت و اگر پاسخی از مسوولین دریافت نشود، کل جایگاه های سوخت کشور تعطیل خواهد شد.
به گزارش روراستی، بیژن حاج محمد رضا رییس انجمن جایگاه داران سوخت کشورگفت از تجمع جایگاه دارن سوخت کشور مقابل شرکت ملی پخش فراوده های نفتی کشور خبرداد و گفت: این تجمع از صبح امروز با حضور جایگاه داران سوخت مقابل شرکت ملی پخش واقع در خیابان ایرانشهر روبروی پارک هنرمندان انجام شده است.

وی افزود: این تجمع در حالی است که جایگاه داران به اعتراض به وعده های عمل نشده مسوولان این شرکت مبنی بر حل خواسته های قانونی آنها انجام شده است.

رییس انجمن جایگاه داران سوخت کشور بیان کرد: جایگاه های سوخت کشور در حال بسته شدن است و صاحبان این جایگاه ها پس از بستن جایگاه خود به صف اعتراض کنندگان می پیوندند و این روند تا امشب ادامه خواهد داشت و اگر پاسخی از مسوولین دریافت نشود، کل جایگاه های سوخت کشور تعطیل خواهد شد.

وی گفت: جریمه های ریالی شرکت ملی پخش فراورده برای جایگاه داران، عدم پذیرش افزایش کارمزد شورای اقتصاد که بر خلاف درخواست حق العمل کاری جایگاه داران بوده است و همچنین تعطیلی برخی از جایگاه ها، دلایل اصلی این اعتراضات قانونی را تشکیل می دهد.

منبع:598
برچسب ها:
جایگاه رفسنجان روراستی سوخت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :