نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

سرانه هر ایرانی از بودجه قرآنی ۳۰۰ تومان است

  • شناسه خبر: 44913
سرانه هر ایرانی از بودجه قرآنی ۳۰۰ تومان است

عضو فراکسیون عترت و قرآن مجلس با اشاره به هزینه‌های ضد فرهنگی دشمن گفت: امروز بودجه قرآنی کشور ما زمانی که بین ۸۰ میلیون جمعیت مسلمان تقسیم کنیم سرانه هر نفر ۳۰۰ تومان می‌شود.

عضو فراکسیون عترت و قرآن مجلس با اشاره به هزینه‌های ضد فرهنگی دشمن گفت: امروز بودجه قرآنی کشور ما زمانی که بین ۸۰ میلیون جمعیت مسلمان تقسیم کنیم سرانه هر نفر ۳۰۰ تومان می‌شود.

به گزارش “روراستی” حمد انارکی‌محمدی در جمع مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان در مجموعه فرهنگی هنری آزادی سرچشمه رفسنجان با اشاره به هزینه‌هایی که در بخش فرهنگی و کارهایی که علیه اسلام ناب محمدی و شیعیان توسط آل‌سعود انجام می‌شود و هر روز با روش جدیدی پیش می‌روند، بیان داشت: اما امروز بودجه قرآنی کشور ما زمانی که بین ۸۰ میلیون جمعیت مسلمان تقسیم کنیم سرانه هر نفر ۳۰۰ تومان می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۴ درصد کل بودجه کشور بودجه فرهنگی است که جای تأسف است با همه آسیب‌هایی که در جامعه اتفاق می‌افتد در آینده اثرات مخرب خود را به جامعه نشان می‌دهد با این بودجه‌ها نمی‌توان در مقابل هجمه فضای مجازی و تبلیغات دشمن مقابله کرد.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: فرهنگی که آینده کشور را به سمتی می‌برد که با هیچ هزینه‌ای نمی توانیم آن را جمع کنیم باید بتوانیم پاسخگوی خواسته‌های بچه‌ها باشیم حتی سئوالاتی بچه‌ها می‌پرسند از جایی تزریق می‌شود نشان می‌دهد از سوی دشمن غیرمحسوس کار شده و بچه‌های ما در مسیری قرار گرفتند که اگر امروز نتوانیم آن‌ها را نجات دهیم آینده‌ای بد پیش رویشان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره عدالت در تقسیم بودجه‌ها اظهار کرد: هرکسی متولی فرهنگ و قرآن شده و بودجه‌ها تقسیم شده و گاهی بر اساس ملزوماتی که مدنظر خودشان است کتاب چاپ می‌کنند و در ادارات توزیع می‌کنند و پولش را اداره می‌پردازد ولی یکی از این کتاب‌ها باز هم نمی‌شود موازی‌کاری فراوان است خروجی کارها را هم نمی‌دانیم چقدر است.

انارکی‌محمدی ابراز داشت: به عنوان عضو فراکسیون عترت و قرآن پیگیر تقسیم بودجه مؤسسات قرآنی خواهم بود اما متأسفانه حدودا کشور ما به سمت لابی‌گری رفته و این مؤسسات مستثنی نیستند.

برچسب ها:
بودجه رفسنجان لابی گری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :