خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر

  • شناسه خبر: 4642
خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر

قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است. وی بارها از جانب آمریکا متهم به دخالت در امور عراق شده‌است. واشنگتن پست او را از مهمترین سیاست‌گذاران سیاستهای خارجی ایران می‌داند. در غرب او به عنوان «دشمنی که هم مورد تنفر و هم مورد تحسین است» توصیف شده است. جان مگوایر افسر سابق سازمان سیا […]

قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است. وی بارها از جانب آمریکا متهم به دخالت در امور عراق شده‌است. واشنگتن پست او را از مهمترین سیاست‌گذاران سیاستهای خارجی ایران می‌داند. در غرب او به عنوان «دشمنی که هم مورد تنفر و هم مورد تحسین است» توصیف شده است. جان مگوایر افسر سابق سازمان سیا در عراق می‌گوید «او قوی‌ترین مأمور مخفی در خاورمیانه است … و هیچ‌کس او را نمی‌شناسد.

به گزارش روراستی ، مجله وایرد او را در نخستین جایگاه فهرست «خطرناک‌ترین مردم جهان» قرار داده است. نشریه نیویورکر وی را تاثیرگذارترین فرمانده نظامی جنگ داخلی سوریه لقب داده است. مئیر داگان ‏(en)‏ رئیس سابق موساد می‌گوید «او با هر گوشه از نظام رابطه دارد. او کسی است که من به آن می‌گویم باهوش از نظر سیاسی.

401771 703 خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر

موفق الربیعی ‏(en)‏ سیاستمدار و وزیر سابق امنیت ملی عراق در مصاحبه‌ای با روزنامه الشرق الاوسط، سلیمانی را «بدون شک قدرتمندترین مرد در عراق» خوانده است. به گفتهٔ او سپاه قدس به فرماندهی سلیمانی در تمامی زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و به‌ویژه در منطقه سبز بغداد (که سفارتخانه‌های غربی و عربی و ادارات و خانه‌های مقامات دولتی و اعضای پارلمان عراق در آن قرار دارد) نفوذ دارد.

جان مگوایر افسر سابق سیا گفته است نبرد القصیر (۲۰۱۳) ‏(en)‏ که منجر به بازپس‌گیری شهر استراتژیک القصیر توسط ارتش سوریه و نقطهٔ عطفی در جنگ بود، تحت نظارت و فرماندهی سلیمانی بوده است و این نبرد را «یک پیروزی بزرگ» برای او خوانده است.پس از تکرار بسیار نام قاسم سلیمانی در رسانه‌های جهان، خبرگزاری فرانسه خبری را منتشر ساخت که از احتمال ترور وی توسط دولت آمریکا پرده بر می‌داشت.

بر اساس این خبر جک کین فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا که در نشست استماع کنگره آمریکا حضور داشت با اشاره به طرح ترور مقامات ایرانی به ویژه مقامات ارشد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، گفت: چرا آنها را به قتل نرسانیم؟ آنها قریب به هزار آمریکایی را کشته‌اند، چرا ما عامدانه آنها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم که اقدام نظامی انجام دهیم، من پیشنهاد می‌دهم عملیات محرمانه انجام دهیم. باید فشارهای شدیدی روی آنها اعمال کنیم.

همچنین رویل مارک گریچ از کارشناسان موسسه به دفاع از دموکراسی اظهار داشت: آنان به اندازه ما دارای منطق نیستند، فکر نمی‌کنم بتوانید بدون به قتل رساندن یکی از آنها، مرعوبشان کنید. قاسم سلیمانی خیلی زیاد سفر می‌کند، بروید او را دستگیر کنید یا به قتل برسانید!

به گزارش خبرگزاری فرانسه در ادامه این اظهارت برخی از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند ما انجام هرگونه اقدامی درباره ایران را دور از ذهن نمی‌دانیم اما از ابراز موافقت با اظهارات جک کین سر باز زدند.

با تمام این اوصاف مشخص شد که از منظر آمریکائیها خطرناک ترین فرد روی زمین حاج قاسم سلیمانی است. در ادامه چند عکس زیبا از محل تولد و زندگی کسی که دنیای پوشالی آمریکائیها از او وحشت دارد را آورده ایم.

12 خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر 22 خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر 32 خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر 1 11 682x1024 خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر42 خطرناک ترین انسان روی زمین اهل کجاست+تصویر

وی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵در روستای قنات ملک در شهرستان رابر در استان کرمان است.این روستا در دهستان جواران قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۳۸ نفر (۷۷خانوار) بوده‌است.مزار شهدای این روستا دارای ۱۱ شهید است. این روستا هنوز هم یکی از زیباترین و بکرترین روستاهای ایران است.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
حاج قاسم رفسنجان روراستی سلیمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • داود میرزااسماعبل

    تو مجله امریکایی زندن ژنرال بزرگ و خطرناک دنیا (( حاج قاسم))