امام جمعه موقت رفسنجان:

توقیف کشتی ما برای انگلیسی ها گران تمام شد

  • شناسه خبر: 48374
توقیف کشتی ما برای انگلیسی ها گران تمام شد

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: توقیف کشتی حامل نفت ایران توسط دزدان دریایی انگلیس برایشان بد تمام شد و نیروهای سپاه با عمل به آیه قرآن با آن ها مقابله به مثل کردند.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: توقیف کشتی حامل نفت ایران توسط دزدان دریایی انگلیس برایشان بد تمام شد و نیروهای سپاه با عمل به آیه قرآن با آن ها مقابله به مثل کردند.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به چهلمین سال اولین اقامه نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب اظهار داشت: نماز جمعه مولود انقلاب است هر چند بخواهیم پرونده نماز جمعه را ورق بزنیم به یک هزار و ۴۰۰ سال قبل برمی گردد. همان روزی که پیامبر(ص) در قبا توقف کردند و منتظر امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) شدند و یکی از کارهایی که انجام دادند ساختن مسجد قبا و اقامه نماز جمعه به دستور خدا بود.

وی بیان داشت: ما در دینمان یک شبکه داریم به نام نماز جمعه و  یک شبکه به نام مسجد که تنها دین اسلام این موهبت ها را دارد.

امام جمعه موقت رفسنجان تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان نماز جمعه امروز در اقصی نقاط عالم زیاد است و این نماز اقامه می شود و مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی این سنت محمدی را پاس می دارند.

حسینی اجتماعات روزانه در قالب نماز جماعت، اجتماع هفتگی در مراسم نماز جمعه و اجتماع بزرگ سالانه در کنگره عظیم حج را منحصر به دین اسلام دانست که هیچ دین دیگری آن را ندارد و ادامه داد: نماز جمعه ها قرارگاه فرهنگی انقلاب محسوب می شود هم در بعد اخلاق هم سیاسی بودن و جهادی عمل کردن اهمیت دارد و مظهر وحدت است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به توقیف کشتی انگلیسی توسط بچه های سپاه اشاره و توضیح داد: این کشتی هشدارهایی از طرف نیروهای سپاه ما که حافظ امنیت خلیج فارس هستند دریافت کردند اما عمل نکردند در نتیجه بچه های ما به آیه قرآن عمل کرده و مقابله به مثل کردند چون چند روز قبل کشتی ما را دزدیدند خیال کردند ایران تماشا می کند انگلیس خیال می کند عصر قاجار است و چراغ خلیج فارس به افق لندن روشن می شود اگر کشتی ما را آزاد کردند ما هم کشتی شان را آزاد می کنیم.

حسینی اضافه کرد: انگلیس می خواست دل جان بولتن را خوشحال کند اما برایشان بد تمام شده امروز مصادره کشتی ما بی جواب نماند.

وی با تأکید بر صرفه جویی در مصرف آب، افزود: اگر کارواش ها با آب شهری خودروها را می شویند جفای بزرگی به مردم است و باید چاره ای انیدیشید و با آبی غیر از آب آشامیدنی کار کنند.

حسینی ابراز داشت: گذاشتن پمپ به صورت مستقیم به آب نامشروع است حتی غسل انسان با آن آب که به حق مردم اجحاف شده جای اشکال دارد.

وی با اشاره به اهمیت شیر مادر خاطرنشان کرد: دو سال یک دور کامل شیردهی به مادر از لحاظ شرعی و دین است و پدر باید مواد مورد نیازد بدن مادر را فراهم کند تا بتواند به کودکش شیر بدهد. پیامبر(ص) نیز فرمودند«هیچ شیری بهتر از شیر مادر برای فرزند نیست».

 

برچسب ها:
امام جمعه موقت رفسنجان رفسنجان نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :