فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امر به معروف و نهی از منکر فلسفه وجودی عاشوراست.

به گزارش “روراستی” سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به چهار ویژگی مدنظر رهبر انقلاب برای عزاداری اظهار کرد: پرهیز از خرافه در تمام موضوعات باید رعایت شود چراکه دشمنان به دنبال این هستند که اسلام را که دین رحمت و مهربانی است به عنوان دین خشن در جهان جلوه دهند.

وی ادامه داد: جلسات عزای سیدالشهداء (ع) باید کلاس درس بصیرت‌افزایی باشد در شرایطی که تمام دنیا با ابزاری نظیر ماهواره، فضای مجازی و .. به دنبال گرفتن بصیرت از جوانان ما است، باید بتوانیم در این مجالس تشخیص حق از باطل را برای جوانان آموزش دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر فلسفه وجودی عاشوراست و هدف قیام امام حسین (ع) بود که باید به آن توجه شود و مهمترین نکته این است که مجالس قرآن محور باشد، متأسفانه قرآن در مجالس عزای امام حسین (ع) مظلوم است.

ناظری نیروی پلیس را برای تأمین امنیت از مرزها تا عمق خانه‌ها آماده دانست و افزود: پلیس اقتدار توأم با مروت و مهربانی دارد.

وی بیان کرد: امنیت مجالس عزاداری به عهده هیئت‌هاست که با مشخص بودن همیاران محرم که نوکری نوکران امام حسین (ع) را بر عهده دارند و مقامشان خیلی بالاست، امنیت را تأمین می‌کنند.

انتهای پیام/