فرمانده انتظامی رفسنجان مطرح کرد:

سرقت ها مهمترین معضل در رفسنجان

  • شناسه خبر: 50345
سرقت ها مهمترین معضل در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: سرقت مهمترین مشکل در شهرستان رفسنجان است.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: سرقت مهمترین مشکل در شهرستان رفسنجان است.

به گزارش “روراستی” سرهنگ محمدمهدی کریمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و اظهار کرد: شعار هفته نیروی انتظامی امسال «پلیس هوشمند امین مردم»، است و برنامه هایی نظیر شرکت در نماز جمعه، گلبان قبور مطهر شهدا، همایش کوهپیمایی، ویزیت رایگان بیماران توسط بهداری نیروی انتظامی و…از جمله برنامه های این هفته است.

وی بیان داشت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح روز شنبه در محل کلانتری ۱۳ برگزار می شود و همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی، همیاران پلیس و رانندگان قانونمند برگزار می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی و آسیب های مواد مخدر با همکاری معاونت اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و ادامه داد: طی هفته ناجا نمایشگاه فضای مجازی به همت پلیس فتا برپا می شود.

کریمی از همایشی با حضور اصناف و رؤسای اتحادیه ها توسط پلیس امنیت یاد کرد و گفت: عیادت از سالمندان، دیدار با فرزندان شهدا و…از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

وی در ادامه سرقت ها را مهمترین مشکل در شهرستان رفسنجان دانست و بعد از آن تصادفات را ذکر کرد که از معضلات است و افزود: مردم به توصیه های امنیتی پلیس به ویژه در خصوص سرقت ها گوش دهند و عمل کنند هر جا این توصیه ها را جدی گرفتند قطعا ضرر نکردند گاهی یک دوربین ۲۵۰ هزار تومانی که در منزل خود نصب می کنند از سرقت های میلیونی پیشگیری می کند.

کریمی خاطرنشان کرد: افزودن یک قفل به قفل های منزل کمک بسزایی در امنیت منزل و مغازه ها دارد و می تواند از بروز سرقت ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلیس رفسنجان سرقت نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :