امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

دستاوردهای انقلاب عاملی در اجرای گام دوم انقلاب

  • شناسه خبر: 53412
دستاوردهای انقلاب عاملی در اجرای گام دوم انقلاب

امام جمعه رفسنجان گفت: گام اول انقلاب با حضور مردم در کنار امامین انقلاب باصلابت برداشته شد و امروز نوبت امام جمعه رفسنجان گفت: با بهره گیری از تجارب گام اول انقلاب و استفاده از دستاوردهای انقلاب، گام دوم را محکمتر برداریم.

امام جمعه رفسنجان گفت: گام اول انقلاب با حضور مردم در کنار امامین انقلاب باصلابت برداشته شد و امروز نوبت برداشتن گام دوم انقلاب است که امید با بهره گیری از تجارب گام اول انقلاب و استفاده از دستاوردهای انقلاب، گام دوم را محکمتر برداریم.
به گزارش روراستی، حجت الاسلام عسکری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان اظهار کرد: وطیفه ما این است انقلابی باشیم و به وظایفمان عمل کنیم و در این صورت خدا از اینگونه انسان ها دفاع می کند.
وی تصریح کرد: خدا جلوه هایی از تحقق وعده هایش را بیان کرده است و وعده کرده که انسان های انقلابی و متدین را یاری می کند به طوری که در جنگ بدر، جنگ حنین، جریان هجرت و فتح مکه و ۸۰ جنگ خداوند پیامبر را یاری کرد.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: در فتنه های داخلی و آشوب های گروهک ها، تحریم های اقتصادی و ۸ سال دوران دفاع مقدس خدا شما را یاری کرد از اینکه شما مورد نصرت خدا قرار گرفته اید می توان استفاده کرد که شما مردم متدین و مومن هستید، در دوران دفاع مقدس دنیای استکبار شرق و غرب دست به دست هم دادند تا ملت ایران را شکست دهند خداوند به یاری ملت مومن وانقلابی آمد.
وی به تشریح عوامل نصرت الهی پرداخت و گفت: عامل اول صبر و شکیبایی است؛ جامعه و ملتی که در مقابل دشمنی ها، توطئه ها و جنگ ها صبوری و استقامت کرد خدا می فرماید اگر آگاه باشید و صابر و تقوا داشته باشید مکر ستمکاران ذره ای آسیب به شما نخواهد رساند شاهدیم که در دوران دفاع مقدس، در ۴۰ سال اول انقلاب توطئه ها علیه ایران اسلامی بود اما این انقلاب در سایه هدایت های دو امام و رهبری به راه خود ادامه می دهد
وی عامل دوم را تقوا برشمرد و افزود: تقوای سردار سلیمانی موجب شد که او یاری شود، دشمنان فتنه هایی را که در منطقه ایجاد کردند خدا با یاری رساندن به سردار سلیمانی توانست دشمن را سرنگون کند او از خدا خواسته بود که وقتی شهید شد پیکرش به لشکر ۴۱ برسد اما در روز تشییع پیکرش با وجود جمعیت زیاد مراسم خاکسپاری به تعویق افتاد طوری شد که پیکر سردار سلیمانی را تا صبح در لشکر ۴۱ ثارالله قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مگر شما ملت ایران آزادی راه کربلا، آزادی اسرای در چنگال رژیم بعث و پیروزی اسلام بر کفر جهانی را نخواستید؟ مگر نشد؟! ادامه داد: خداوند در قرآن بیان کرده است که مطمئن باشید و از دشمن نترسید و در مقابلشان محکم بایستید و سر تسلیم فرو نیاورید و مردانه بایستید و نترسید، از من بترسید و تقوای الهی داشته باشید و ذلیلانه در مقابل دشمن پیام صادر نکنید.
امام جمعه رفسنجان عامل سوم از عوامل نصرت الهی را صبر عنوان کرد و افزود: در سوره فصلت آمده است کسانی که گفتند پروردگار ما خداست و استقامت کردند پیروز هستند پس نترسیدند و غمگین نباشید.
وی عامل چهارم را پیروی از رهبری الهی دانست و گفت: شما از رهبر و از ولایت فقیه فاصله نگیرید و از ارزش های آرمانی انقلاب جدا نشوید.
عسکری خاطرنشان کرد: یاری نمودن دین خدا عامل دیگر نصرت الهی است پس اگر خدا و دین خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کند و استوار و ثابت قدم در همه عرصه ها و میدان های مختلف نگه می دارد..
وی در تبیین عامل دیگر نصرت الهی هم گفت: یکی از ارکان مهم پیروزی در کنار یاری خدا و رهبری الهی همراهی مردم و مومنین است یکی از عواملی که باعث شده است انقلاب اسلامی راه خود را تا به حال ادامه دهد حضور شما مردم در صحنه است.
امام جمعه رفسنجان افزود: پیامبر گرامی اسلام ۱۳ سال در مکه بود اما مردم او را یاری نکردند که مجبور به هجرت به شهر طائف شد، از طائف می خواست برگردد به مکه اما به وی اجازه ورود ندادند چند نفر را واسطه قرار داد تا او را به مکه راه دادند توطه قتل پیامبر را داشتند، ۱۳ سال پیامبر در مکه بود امام موفق نبود چون مردم مکه او را حمایت و همراهی نکردند پیامبر به مدینه آمد در مدینه مردم این شهر پیامبر را همراهی کردند می بینید که ۱۰ سال پیامبر در مدینه بود و آنقدر در اوج اقتدار و قدرت رسید که به کسری و سران قدرت های بزرگ آن زمان نامه از سر اقتدار می نوشت.
وی ادامه داد: چه شد که امام در ۱۳ آبان ۴۲ تبعید شد و در ۱۲ بهمن ۵۷ به ایران آمد مردم در ۱۳ آبان ۴۲ همراه امام نبودند که به تبعیدگاه رفت در بهمن ۵۷ مردم همراه شدند و امام با پیروزی به ایران برگشت و این نقش مردم را بیان می کند این نشان می دهد که حضور شما ملت ایران در عرصه ها چقدر می تواند ارزشمند و موثر باشد لذا حضور و حمایت مردم در فتنه های داخلی، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه دشمن علیه ایران و امروز در جنگ اقتصادی نقش محوری و اساسی دارد تا زمانی که این جریان ِ مردم، همراه انقلاب باشد انقلاب راه خود را ادامه می دهد لذا حضور شما ملت در راهپیمایی ها و حضور در انتخابات مجلس نقش کلیدی در اقتدار ملی و نقش اساسی در پیروزی بر دشمنان دارد.
وی خاطرنشان کرد: حضور شما در راهپیمایی، سیلی محکمی به دهان آمریکایی ها است که این سیلی از سیلی نظامی و موشکی ایران به مقر مهم نظامی آمریکا موثرتر و ارزشمند تر است.
امام جمعه رفسنجان به انتخابات یزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوم اسفند حضورحداکثری در پای صندوق ها مهم است و سیلی حضور مردم در انتخابات از سیلی نظامی های ایران به آمریکایی ها موثرتر خواهد بود.
وی افزود: گام اول انقلاب با حضور مردم در کنار امامین انقلاب باصلابت برداشته شد و امروز نوبت برداشتن گام دوم انقلاب است که امید با بهره گیری از تجارب گام اول انقلاب و استفاده از دستاوردهای انقلاب، گام دوم را محکمتر برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
22بهمن انقلاب رفسنجان گام دوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :