ابتلا شدن یک نفر دیگر به کرونا در کرمان

  • شناسه خبر: 5420
ابتلا شدن یک نفر دیگر به کرونا در کرمان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آزمایشات مربوط به بیماری کرونا ویروس یک فرد دیگر در کرمان مورد تایید قرار گرفت اما حال وی خوب است. به گزارش روراستیˈعلی اکبر حق دوستˈ روز جمعه افزود: این فرد پرستار بخش ˈآی سی یوˈ یکی از بیمارستان های کرمان است که پرستار فرد متوفی مبتلا به کرونا […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آزمایشات مربوط به بیماری کرونا ویروس یک فرد دیگر در کرمان مورد تایید قرار گرفت اما حال وی خوب است.

به گزارش روراستیˈعلی اکبر حق دوستˈ روز جمعه افزود: این فرد پرستار بخش ˈآی سی یوˈ یکی از بیمارستان های کرمان است که پرستار فرد متوفی مبتلا به کرونا در کرمان بود.
100843262489
وی اظهار کرد: بیماری کرونا ویروس در این پرستار سطحی است و اکنون در منزل به سر می برد.

وی ادامه داد: همچنین پزشک معالج و داماد آن زن متوفی مبتلا به کرونا نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بودند که آزمایشات آنها در حال بررسی بوده و البته حال آنها نیز خوب است.

حق دوست، بیان کرد: به دلیل ترسی که در مردم برای این بیماری بوجود آمده، مراجعات مردم زیاد شده و گاهی مجبوریم برای اطمینان بیشتر برخی از آنها را یک یا دو روز تحت نظر بگیریم اما تاکنون مورد جدید دیگری مشکوک به کرونا در کرمان وجود نداشته است.

تاکنون سه نفر در کرمان به بیماری کرونا ویروس مبتلا شده اند که یک نفر از آنها که زنی ۵۳ ساله بود هشتم خرداد ماه جاری فوت کرد و دو نفر دیگر نیز بهبود یافته اند و حال آنها خوب است.

کرونا ویروس جزء ویروس های سرماخوردگی است که از سال ۲۰۱۲ میلادی اولین موارد ابتلا به این ویروس در عربستان سعودی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مشاهده شده است.

این ویروس می تواند از علائم خفیف تنفسی و اسهال آغاز شود تا علائم شدید تنفسی ادامه یابد که منجر به بستری شدن فرد در بیمارستان و در نهایت اگر به موقع فرد مراجعه نکند و یا اینکه فرد به بیماری زمینه ای قلبی، ریوی، دیابت و فشارخون مبتلا باشد، می تواند منجر به مرگ و میر افراد شود.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
رفسنجان روراستی کرونا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :