فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

تقلیل چاه های غیرمجاز کشاورزی در رفسنجان به ۳۲ حلقه

  • شناسه خبر: 54581
تقلیل چاه های غیرمجاز کشاورزی در رفسنجان به ۳۲ حلقه

فرماندار رفسنجان گفت: چاه های کشاورزی غیرمجاز در رفسنجان به ۳۲ حلقه کاهش پیدا کرد.

فرماندار رفسنجان گفت: چاه های کشاورزی غیرمجاز در رفسنجان به ۳۲ حلقه کاهش پیدا کرد.

به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اظهار داشت: اجرای سیستم غرق‌آبی و تحت فشار برای آبیاری اراضی کشاورزی طی سال‌های اخیر در کشور و در بین کشاورزان رفسنجان مورد استقبال قرار گرفته که این کار موجب بهره‌وری و مدیریت منابع آب می‌شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه در تابستان گذشته با کمبود آب مواجه شدیم چون مصرف مردم ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده بود، ادامه داد: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود مصرف آب به‌دلیل مسائل بهداشتی افزایش پیدا کند.

وی بیان داشت: در رفسنجان اقداماتی در حال انجام است، سیستم انتقال آب بهینه‌سازی و نوسازی می‌شود و سال گذشته نیز دو حلقه چاه آب در شهرستان حفر شد و امسال نیز یک حلقه چاه وارد مدار شده است، مخزن ۱۵ هزار مترمکبی آب شرب نیز بهره‌برداری می‌شود.

وی از یکپارچه‌شدن شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی خبر داد و افزود: امیدواریم ضمن مدیریت واحد، این کار به حفظ مدیریت منابع آب منجر شود.

فصیحی‌هرندی با اشاره به تقلیل چاه‌های کشاورزی غیرمجاز به ۳۲ حلقه چاه، عنوان داشت: تعداد ۱۵۰ حلقه چاه در حواشی شهر در خانه‌های ویلایی حفر شده بود که همه مسدود شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آب چاه غیرمجاز رفسنجان شورای آب کشاورزی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :