عصر امروز برگزار شد؛

نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کرمان+ تصاویر

  • شناسه خبر: 55120
نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کرمان+ تصاویر

نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، عصر امروز با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، جمعی از مسئولان استان و شهرستان های استان، نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: امروز جمعیت هلال‌احمر و صلیب‌سرخ در ۱۸۹ کشور جهان در حوزه‌های درمانی، توانبخشی، آموزش همگانی، جوانان و داوطلبان و امداد و نجات فعالیت می‌کنند که مهم‌ترین محور اصلی فعالیت جمعیت هلال‌احمر امدادونجات است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد: برای نجات جان انسان‌ها و اقدامات بشردوستانه بدون نگاه سیاسی و با بی‌طرفی خدمت می‌شود.
وی تصریح کرد: امداد و نجات در ابعاد پیشگیری و آموزش‌های همگانی به عنوان اولویت است، بین یک فرد آموزش دیده و آموزش ندیده تفاوت زیادی وجود دارد، فردی که آموزش دیده جان خود و جان دیگران را نجات می دهد.
فلاح ادامه داد: ۳۰ هزار نیروی داوطلب در حوادث مختلف در کشور حضور دارند و جمعیت هلال‌احمر در خط مقدم پوشش حادثه‌ها و از دستگاه‌های شایسته مدیریت بحران در کشور و استان است.
وی متذکر شد: این فعالیت‌ها به پشتیبانی بنگاه‌های اقتصادی صورت می‌گیرد.

ترس ما از شیوع بیشتر بیماری کروناست/وضعیت جنوب کرمان خاص است

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا این مسأله خیلی جدی گرفته شد و همه خودجوش وارد عرصه مبارزه با بحران کرونا شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: در بحران یک سازمان به تنهایی از عهد‌ه‌ مدیریت برنمی‌آید و می‌طلبد همه دستگاه‌ها به ویژه مردم در مقابله با این بحران همکاری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه زندگی باید بچرخد و چرخ اداری و اقتصادی کشور هم باید بچرخد به ویژه در شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی که در کشور حاکم است، لازم است این مسأله فراموش نشود و مسائل بهداشتی رعایت شود.
رشیدی نژاد خاطرنشان کرد: آن چه مهمتر از همه بر آن اصرار داریم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، شاید تعطیلی‌ها جواب ندهد اما رفتار ما باید عوض شود و معلوم هم نیست بیماری تا کی ادامه دارد.
رشیدی‌نژاد افزود: بحران کرونا بر مسائل اقتصادی و سیاسی افزوده و پیچیگی خاصی بخشیده و همه دنیا را درگیر کرده بنابراین رفتارمان را طوری عوض کنیم که بتوانیم بر ویروس و بیماری غلبه کنیم.
وی تصریح کرد: ترس ما این است که شیوع بیماری بیشتر شود در حال حاضر در کرمان به ویژه جنوب کرمان در شرایط خاصی قرار دارد با رعایت کردن فاصله‌گذاری قطعا می‌توانیم کمک کنیم و از درگیرشدن بیشتر همشهریان جلوگیری کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: از مجموعه های اقتصادی به ویژه مدیریت شرکت مس و گل‌گهر که دانشگاه‌های علوم پزشکی را حمایت کردند و زیرساخت‌های درمانی برای بیماران کرونایی را در این شرایط فراهم کردند، تقدیر می کنم.


انتهای پیام/

برچسب ها:
امداد و نجات پدافند غیرعامل رفسنجان کرمان مس سرچشمه نمایشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :