مدیر راوبط عمومی مس سرچشمه خبر داد:

حمایت مس سرچشمه از دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی»

  • شناسه خبر: 57750
حمایت مس سرچشمه از دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی»

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه از حمایت مجتمع مس سرچشمه از تک تک گروههای شرکت کننده در بخش محیطی دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی خبر داد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه از حمایت مجتمع مس سرچشمه از تک تک گروههای شرکت کننده در بخش محیطی دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی خبر داد.

به گزارش روراستی، روح الله ابوالهادی عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزبانی از بخش خیابانی دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در رفسنجان جزء تعهدات شهرستان رفسنجان بود و بالطبع مجتمع مس سرچشمه به عنوان عضوی از ستاد یکسری مسئولیت ها را پذیرفته تا هنرمندانی که از سراسر کشور به رفسنجان سفر می کنند با خاطره خوشی این شهر را ترک کنند.

وی افزود: نکته ای که همواره به مسئولین برگزاری و سیاستگزاران جشنواره گفته ایم این بود که کاش این جشنواره بدلیل اینکه محیطی و خیابانی برگزار می شود در فصل مناسب تری برگزار شود تا مخاطب بیشتر و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه حامی گروههایی که در این جشنواره شرکت کرده اند هستیم، خاطرنشان کرد: این جشنواره بی شک در مناسبات فرهنگی شهر رفسنجان در ایام کرونا که ایام خوشایندی نیست خواهد گذاشت و در این رابطه از تک تک گروهها به طور مجزا حمایت می کنیم.

ابوالهادی در همین زمینه عنوان کرد: مجتمع مس سرچشمه از هر گروه حمایت می‌کند و بخشی از هزینه میزبانی گروه‌های حاضر در شهرستان را پوشش می‌دهد و مجتمع مس سرچشمه علاوه بر حمایت‌های مالی از برگزاری این جشنواره، در اجرا نیز با این جشنواره همکاری دارد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در ادامه سخنان خود گفت: اتفاق خوب دیگری که توسط مجتمع مس سرچشمه در سال جاری رقم خورد حمایت از هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت بود که هفته گذشته اختتامیه آن برگزار شد.

ابوالهادی ادامه داد: از تعهدات جشنواره تئاتر مقاومت نیز اجرای یک تئاتر فاخر با محوریت مجتمع مس سرچشمه و با نویسنده و کارگردان ملی و هنرمندان استانی است که به ما کمک کند تا این تئاتر را از نویسندگی تا اجرا در استان و پایتخت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن دبیرخانه جشنواره تئاتر مقاومت متعهد شدند که به مدت یکسال هنرمندان منتخبی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان معرفی می کند با اساتید خوب تحت آموزش قرار دهند و اگر شرایط کرونا تمام شد، اجراهای برگزیدگان بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت را در رفسنجان و سرچشمه شاهد باشیم.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با تاکید بر اینکه این موضوعات در جریانات فرهنگی هنر تئاتر تاثیر خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: مجتمع مس سرچشمه بعنوان حامی فرهنگ و هنر تلاش می کند برای حمایت از هنرمندان گام بردارد، امیدواریم هنرمندان نیز حضور فعالتری در رویدادهای فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره تئاتر رفسنجان روح الله ابولهادی مس سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :