شهردار رفسنجان خبر داد:

اجرای بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت در ۹ ماهه سال جاری

  • شناسه خبر: 58412
اجرای بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت در ۹ ماهه سال جاری

شهردار رفسنجان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع معابر سطح شهر در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

شهردار رفسنجان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع معابر سطح شهر در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش روراستی، محمد مختاری اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی و سازمان عمران شهرداری بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر زیرسازی، آسفالت‌ و لکه‌گیری شده است.

شهردار رفسنجان هدف از آسفالت‌ریزی معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان عنوان کرد.

مختاری با اشاره به اجرای آسفالت در نقاط مختلف سطح شهر بیان کرد: در ۹ ماه اول سال جاری بیش از ۱۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۲۰ هزار متر مربع تسطیح و شن‌ریزی و ۵۴ هزار مترمربع لکه‌گیری انجام شده و همچنین تعداد ۱۶۹ کوچه و خیابان به متراژ بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع با حداقل قیمت و با همیاری مردم و مابقی با استفاده از آورده شهرداری زیرسازی و آسفالت شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای چندین پروژه بزرگ شهری که طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت‌های کاری شهرداری است که معاونت‌های شهرسازی و امور زیربنایی، خدمات شهری و سازمان عمران و حوزه اجرایی مناطق تلاش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت‌های مناسبی انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آسفالت رفسنجان شهردار رفسنجان محمد مختاری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :