نائب رئیس اول مجلس:

عملکرد علوم پزشکی رفسنجان در حوزه کرونا نسبتا خوب است

  • شناسه خبر: 58629
عملکرد علوم پزشکی رفسنجان در حوزه کرونا نسبتا خوب است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عملکرد نسبتا موفقی در حوزه بیماری کرونا داشته است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عملکرد نسبتا موفقی در حوزه بیماری کرونا داشته است.

به گزارش روراستی، امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دعوت حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در رفسنجان حضور یافتیم که از حوزه بهداشت و درمان به‌ویژه در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بازدید داشته باشیم و همچنین نیازهایی که برای توسعه دارند را بررسی و وضعیت زمین پردیس دانشگاه هم مطرح شد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یک دانشگاه قدیمی است اما در حوزه زیرساخت‌های فیزیکی نیاز به توسعه شدید دارد، در شهرستان انار نیاز به بیمارستان است، مراکز متعدد زیادی از جمله درمانی جدید در رفسنجان نیاز داریم و ساختمان‌ها و ابنیه‌ای که شروع شده نیازمند تکمیل است.

عضو ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: از اینکه دانشگاه در حوزه کنترل کرونا نسبتا موفق عمل کرده به‌ویژه بعد از همکاری با بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی داشتند لازم است قدردانی کنم و امیدواریم همین وضعیت را ادامه و گسترش دهند.

قاضی‌زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: قرار شد در خدمت نماینده مجلس و مدیران خوبی که شهرستان رفسنجان دارد و با حمایت استانداری کمک کنیم منابع ملی تأمین شود. بعضی از پروژه‌هایی که در دستور دارند با اولویت تا قبل از اتمام این دولت تکمیل شوند که امیدواریم محقق شود و  آمدن ما برای مردم این حوزه انتخابیه مفید باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان قاضی زاده هاشمی کرونا نائب رئیس اول مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :