نوزدهم اردیهبشت ماه انجام شد؛

دیدار صمیمانه حجت الاسلام جلالی با وزیر صمت

  • شناسه خبر: 59766
دیدار صمیمانه حجت الاسلام جلالی با وزیر صمت

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار با رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار با رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی امروز ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰با رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام جلالی ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های رزم حسینی و سوابق وی در هشت سال دفاع مقدس و حضور در لشکر ثارالله، تداوم این مجاهدت ها در صحنه اقتصادی کشور را ستودنی دانست.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه ریزی در حوزه صنعت و معدن و فعال سازی پهنه های معدنی در کشور و به تبع آن در استان کرمان نیازمند نگاه ویژه ای بود که خوشبختانه این مهم جزو برنامه ۱۴۰۰ از سوی وزارت صمت است، تصریح کرد: فعال سازی پهنه های معدنی و فرآوری تولیدات معادن از خام فروشی جلوگیری می کند و و زنجیره تولید با فرآوری تکمیل شده و به دنبال آن اشتغالزایی می شود.

حجت الاسلام جلالی همچنین از خدمات و مسؤولیت های اجتماعی که توسط معادن در استان ها، شهرها و روستاها انجام می شود، به نیکی یاد کرد و بر تداوم آن تأکید و ابراز کرد: به ویژه در روستاها و شهرستان های اطراف معادن این خدمات باید ویژه ارائه شود.

وی با قدردانی از سیاست وزارت صمت در خصوص ثبات بازار خودرو که علی رغم سیر صعودی در شورای رقابت، در بازار شیب نزولی پیدا کرده، ادامه داد: امیدواریم در خصوص کالاهای اساسی ازجمله مرغ، روغن، شکر و…به ویژه در آستانه انتخابات، بازار ثبات داشته باشد.

در این دیدار نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به مسائل شهرستان های رفسنجان و انار پرداخت و درخواست ایجاد زیرساخت کارخانه ها به ویژه صنایع پایین دستی مس در این دو شهرستان مطرح شد که تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.
انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی دیدا حجت الاسلام جلالی با وزیر صمت نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس وزیر صمت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :