نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

توصیه های «مقام معظم رهبری» برای «مجلس» فصل الخطاب است

  • شناسه خبر: 59967
توصیه های «مقام معظم رهبری» برای «مجلس» فصل الخطاب است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی توصیه های مقام معظم رهبری به نمایندگان ملت را کارشناسانه، عمیق و دلسوزانه مطرح کرد و گفت: اگر مجلس همین توصیه ها را رعایت کند و سرلوحه کار خود قرار دهد از بهترین مجلس ها طی ۴۳ سال عمر انقلاب رقم خواهد خورد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی توصیه های مقام معظم رهبری به نمایندگان ملت را کارشناسانه، عمیق و دلسوزانه مطرح کرد و گفت: اگر مجلس همین توصیه های امروز را رعایت کند و سرلوحه کار خود قرار دهد از بهترین مجلس ها طی ۴۳ سال عمر انقلاب رقم خواهد خورد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به دیدار تصویری مقام معظم رهبری به مناسبت هفتم خرداد سالگرد مجلس یازدهم اظهار کرد: ایشان پیرامون دو نکته مهم انتخابات و موضوع مجلس به ایراد سخنرانی پرداختند و از عملکرد یکساله مجلس ابراز رضایت کردند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس کارآمد، پرتلاش و انقلابی یاد کردند و از گزارش آقای قالیباف ابراز خشنودی کردند، افزود: ایشان خواستار تداوم این تلاش تا پایان دوره مجلس شدند.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر حضور در بین مردم و دوری جستن از دخالت در امور اجرایی از نکات دیگری بود که ایشان مطرح کردند و خواستار زمان گذاشتن برای حل و فصل تراکم قوانین که موضوعی نگران کننده است، شدند.

وی افزود: عملکرد زیربنایی مجلس از جمله طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح و به شورای نگهبان رسید، یکی از مطالبی بود که در سخنان معظم له هم به آن اشاره شد.همچنین کمیسیون های مختلف مجلس ازجمله کشاورزی، اقتصادی و…عملکردی مطلوب نظر مقام معظم رهبری داشتند.

حجت الاسلام جلالی مالیات بر خانه های خالی را متذکر شد که یکی از کارهای زیربنایی مجلس بوده و تاکنون دو میلیون خانه خالی شناسایی شده و بیش از یک میلیون خانه خالی دیگر باید شناسایی و ثبت شوند تا مشمول مالیات شوند و اضافه کرد: این امر توانسته تا حدودی جلوی افزایش قیمت مسکن را بگیرد.

وی توصیه های مقام معظم رهبری به نمایندگان ملت را کارشناسانه، عمیق و دلسوزانه مطرح کرد و گفت: اگر مجلس همین توصیه ها را رعایت کند و سرلوحه کار خود قرار دهد از بهترین مجلس ها طی ۴۳ سال عمر انقلاب رقم خواهد خورد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با استناد به منویات مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات که حضور و مشارکت حداکثری مردم را مایه آبروی نظام دانستند، تصریح کرد: بنابراین باید با حضور پرشور پای صندوق های رای دشمنان نظام را ناامید کنیم.

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی دیدار تصویری رهبر با نمایندگان مجلس فصل الخطاب مقام معظم رهبری نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :