در رفسنجان|راه افتادن کاروان موتوری و خودرویی به شکرانه پیروزی

  • شناسه خبر: 60297
در رفسنجان|راه افتادن کاروان موتوری و خودرویی به شکرانه پیروزی

جشن شکرانه پیروزی در رفسنجان با کاروان‌های موتوری و خودرویی برگزار شد.

جشن شکرانه پیروزی در رفسنجان با کاروان‌های موتوری و خودرویی برگزار شد.

به گزارش روراستی، همزمان با سالروز میلاد هشتمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت شمس الشموس علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) کاروان موتوری و خودرویی در رفسنجان به راه افتاد و ضمن بزرگداشت روز میلاد امام هشتم، جشن پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات را برگزار کرد.

علی‌اکبر پورغلامعلی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیروزی بزرگ همراه با عید میلاد امام رضا (ع) را به فال نیک می‌گیریم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان عنوان کرد: توقعی که در بین آحاد مردم و نیروهای انقلابی وجود داشت، برگزاری جشن شکرانه پیروزی بود که دور هم جمع شوند و فضای خاصی ایجاد شود و این پیروزی جشن گرفته شود.

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: در ستاد مرکزی و مردمی تصمیم بر این شد جشن به‌صورت کاروان باشد در سطح شهر برگزار شود و از سه مبدأ مسیرها در نظر گرفته شد که میدان شهید امینی، میدان محمدرسول‌الله و میدان امام خمینی به سمت مصلی حرکت کنند.

پورغلامعلی افزود: میدان امام خمینی (ره) محل تجمع ورزشکاران با حضور اعضای هیأت سوارکاری و اسکیت و..است و میدان محمد رسول‌الله کاروان تاکسیرانان به سمت مصلی حرکت می‌کند، میدان شهید امینی هم طلاب و دانشجویان و…به سمت مصلی در حرکت خواهند بود و در فضای روباز مصلی اجتماع پایانی با سخنرانی معاون سیاسی سابق سپاه قدس برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: مراسم جشن در نقاط مختلف شهرستان رفسنجان برگزار شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :