دانش‌آموز دبیرستان “هدی” رفسنجان رتبه دوم حفظ قرآن در کشور شد + عکس

  • شناسه خبر: 61042
دانش‌آموز دبیرستان “هدی” رفسنجان رتبه دوم حفظ قرآن در کشور شد + عکس

فاطمه شریفی دانش آموز دبیرستان علوم و معارف هدی رتبه دوم حفظ قرآن کشور از مدرسه هدی رفسنجان تجلیل شد‌.

فاطمه شریفی دانش آموز دبیرستان علوم و معارف هدی رتبه دوم حفظ قرآن کشور از مدرسه هدی رفسنجان تجلیل شد‌.
به گزارش روراستی، حسین تقوی رشیدی در مراسم تجلیل از فاطمه شریفی رتبه دوم حفظ عمومی قرآن کشور از دبیرستان علوم و معارف هدی رفسنجان با تبریک این موفقیت اظهار کرد: فرزندان اولین و بیشترین تاثیر را از خانواده می‌گیرند و مدارس مکمل خانواده در تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی فرزندان هستند.
مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با تشکر از خانم کریمی مدیر مدرسه هدی از وی به عنوان یکی از مدیران شاخص، بزرگوار و دلسوز یاد کرد که در فراهم کردن زمینه برای آموزش و تربیت دانش آموزان تلاش می‌کند.
وی ادامه داد: تربیت اساس کار است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم تاکید بر این است که همه آموزش ها باید منجر به تربیت شود که اگر اینگونه نشود آموزش ما نقص دارد‌.
تقوی ادامه داد: متاسفانه هنوز اولین و دغدغه برتر کشور ما مجموعه آموزش و پرورش نیست؛ شاید مسائل اقتصادی و معیشتی موجب شده توجهات به آن سمت و سو برود، که امیدوارم به مرحله ای برسیم که اولویت نخست، آموزش و پرورش که زیربنا هست باشد و هرچه در آموزش پرورش هزینه شود خیلی از هزینه های بعدی را برای آسیب ‌ها نخواهیم داشت.
تقوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش رفسنجان در استان حرف برای گفتن دارد که رتبه خانم شریفی و رتبه آقای شعبانی در کنکور و رتبه های متعدد در زمینه‌های مختلف نماد این موفقیت‌هاست.
وی افزود: امیدواریم همه مسوولان شهرستان شرایطی فراهم کنند که استعدادهای بچه ها شکوفا و زمینه رشدشان را فراهم کنیم که جای خوشحالی برای همه ماست که چنین دانش آموزانی داریم و به آنها افتخار می‌‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حافظ قرآن دبیرستان هدی مدرسه علوم معارف هدی مسابقه حفظ قرآن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :