منصور پورمیرزایی: ۱۷ سال برای پارالمپیک تلاش کردم/احساس سختی‌ست که طلایی نشدم

  • شناسه خبر: 61259
منصور پورمیرزایی: ۱۷ سال برای پارالمپیک تلاش کردم/احساس سختی‌ست که طلایی نشدم

نائب قهرمان مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: تنها جای این مدال در کلکسیون افتخاراتم خالی بود؛ هرچند سالیان سال تلاش کردم ۵ دوره تلاش کردم حتی در مقطعی وزن کم کردم تا بتوانم در پارالمپیک موفق باشم؛ ۲۰ سال تلاش کردم و ۱۷سال برای پارالمپیک تمرین و تلاش کردم.

نائب قهرمان مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: تنها جای این مدال در کلکسیون افتخاراتم خالی بود؛ هرچند سالیان سال تلاش کردم ۵ دوره تلاش کردم حتی در مقطعی وزن کم کردم تا بتوانم در پارالمپیک موفق باشم؛ ۲۰ سال تلاش کردم و ۱۷سال برای پارالمپیک تمرین و تلاش کردم.
به گزارش روراستی، ظهر امروز منصور پورمیرزایی نائب قهرمان مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ در رشته وزنه‌برداری مورد استقبال پرشور مردم رفسنجان و مسؤولان در ورزشگاه تختی قرار گرفت.
پورمیرزایی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در یک سال گذشته وظیفه من این بود که در پارالمپیک به جای مرحوم سیامند رحمان عزیز مدال طلا را کسب کنم که متاسفانه این امر محقق نشد و من شرمنده ملت ایران شدم.
نائب‌ قهرمان وزنه‌برداری جهان عنوان کرد: این مدال طلا متعلق به من نبود و از همه شما عذرخواهی می‌کنم. احساس سخت و سنگینی است که این همه‌سال تلاش کنی برای پارالمپیک و مجبور باشی به جای دوستت ک به دیار باقی رفته در مسابقات شرکت کنی؛ متاسفانه این اتفاق افتاد و من مدال نقره را به‌دست آوردم که امیدوارم توانسته باشم دل شما را برای لحظه‌ای شاد کرده باشم.
پورمیرزایی عنوان کرد: تنها جای این مدال در کلکسیون افتخاراتم خالی بود؛ هرچند سالیان سال تلاش کردم ۵ دوره تلاش کردم حتی در مقطعی وزن کم کردم تا بتوانم در پارالمپیک موفق باشم؛ ۲۰ سال تلاش کردم و ۱۷سال برای پارالمپیک تمرین و تلاش کردم.
وی ادامه داد: در ورزش حرفه‌ای باید از تمام زندگی و خانواده مایه گذاشت. در ۹ماه اخیر شرایط بسیار سختی از نظر روحی روانی بود. برای میدانی مثل پارالمپیک شرایط لازم برای درخشیدن را داشتم اما متاسفانه محقق نشد امیدوارم این مدال را از من پذیرا باشید.
نائب قهرمان پارالمپیک تصریح کرد: از همه کسانی که طی سالیان گذشته مرا همراهی کردند تشکر می‌کنم، از مربی عزیزم آقای سیدرضا حسینی و از دوستان عزیزم در باشگاه ویدر هادی پاکدامن، مسعود رنجبر، سعید اکبری و امیرحسین پژمان که برای مدال‌آوری من در پارالمپیک تلاش کردند و در کنار من بودند.
وی در ادامه در خصوص اینکه شهردار منتخب پیشنهاد نامگذاری خیابان یا میدانی در شهر به نام این ورزشکار نامگذاری شود، گفت: من خواهش می‌کنم این کار را انجام ندهید و خیابانی به نام المپیک نامگذاری کنید که ان‌شاءالله هرکدام از ورزشکاران رفسنجان در میادین مدال آوردند در آن خیابان یا بلوار درختی به نام ان ورزشکار غرس شود.
هدیه شورای ششم به منصور پورمیرزایی
سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه پورمیرزایی قهرمان شهرستان رفسنجان با نامگذاری مکانی به نام وی در شهر مخالفت کرده است، اظهار کرد: طبق تصمیم شورا خیابانی به نام المپیک در رفسنجان نامگذاری و به نام هر یک از قهرمانان المپیک و پارالمپیک شهرمان دخرتی غرس خواهد شد.
وی عنوان کرد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان شورای قبلی برای کمک هزینه سفر این قهرمان ورزشی مصوب کرده بود که رفتن وی با پایان شورا مصادف شد اما ما این مبلغ را پرداخت کردیم.
رحیمی خاطرنشان کرد: از طرف شورای ششم سه عدد سکه بهار آزادی تقدیم این وزشکار ملی پوش کشورمان که مایه افتخار شهرمان است، می‌شود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
پارالمپیک منصور پورمیرزایی نائب قهرمانی جهان وزنه برداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :