مدیر حوزه علمیه خواهران ریحانه البنی خبر داد:

استقبال دختران از تحصیل در حوزه ریحانه النبی رفسنجان

  • شناسه خبر: 61355
استقبال دختران از تحصیل در حوزه ریحانه النبی رفسنجان

مدیر حوزه علمیه خواهران ریحانه‌النبی (س) رفسنجان گفت: امسال استقبال خواهران برای حضور در این حوزه نسبت به سال قبل رشد داشته است.

رئیس حوزه علمیه خواهران ریحانه‌النبی (س) رفسنجان گفت: امسال استقبال خواهران برای حضور در این حوزه نسبت به سال قبل رشد داشته است.

به گزارش روراستی، مرضیه ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلاس‌های حوزه از ۲۱ شهریورماه همزمان با سراسر کشور شروع می‌شود و بر اساس نامه‌ای که مدیریت مرکز حوزه‌های علمیه به مدارس علمیه ارسال کرده است، کلیه اساتید، کارکنان و طلاب باید حتما واکسن کرونا دریافت کرده باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران ریحانه‌النبی (س) رفسنجان ادامه داد: طبق نامه‌ای که ارسال شده از تدریس اساتیدی که واکسن دریافت نکرده باشند ممانعت می‌شود و با توجه به اینکه مسأله حضور طلبه‌ها در خوابگاه مطرح است، هماهنگی برای انجام واکسن کرونا طلاب هم انجام شده است که نسبت به دریافت آن اقدام کرده‌اند.

وی در خصوص استقبال خواهران از تحصیل در حوزه تصریح کرد: امسال نسبت به سال قبل تعداد بیشتری از خواهران برای تحصیل در این حوزه ثبت‌نام کرده‌اند و استقبال خوب بوده است.

ملایی خاطرنشان کرد: تحصیل در حوزه باتوجه به اینکه درس دین است به خواهران توصیه می‌شود و یکی از بهترین راه‌هایی است که دختران وارد آن می‌شوند و در سایر عرصه‌ها اعم از زندگی و تربیت فرزند تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حوزه علمیه حوزه علمیه ریحانه النبی مدیر حوزه علمیه ریحانه النبی مرضیه ملایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :