با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور؛

همایش پدافند غیرعامل در شهر مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد+تصاویر

  • شناسه خبر: 62129
همایش پدافند غیرعامل در شهر مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد+تصاویر

همایش پدافند غیرعامل در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

همایش پدافند غیرعامل در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، حسین احمدی امروز در آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسؤولان کشوری، استانی، شهرستان رفسنجان و محلی در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه رفسنجان اظهار داشت:  بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری مقوله پدافند غیرعامل مقوله بسیار جدی‌ست و از سال‌های گذشته برای کشور برنامه‌ریزی‌هایی شده و در حد شعار نیست، بلکه اقدام عملی و ضروری است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دبیر پدافند غیرعامل مجتمع ادامه داد: در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با توجه به موقعیتی که دارد نقشه راهی تعریف شده و طی ۱۰ سال گذشته نقاط آسیب‌پذیر و نقاطی که می‌تواند در معرض خطر باشد شناسایی و با دعوت از مشاورانی در حوزه پدافند غیرعامل به‌طور جدی در این حوزه کار کردیم.

احمدی ادامه داد: حملات سایبری مساله روز دنیاست و اگر پیش‌بینی‌های لازم نشود به‌ویژه اگر برای این مجتمع صنعتی و اقتصادی آسیب وارد شود اثرات منفی آن برای کشور و منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالعاتی در حوزه سایبری در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که از قطب‌های اقتصادی در کشور و منطقه است صورت گرفته و ضعف‌‌های مختلف مرور شد، ادامه داد: در همین رابطه سال ۱۳۹۷ کمیته امنیتی اطلاعاتی با محوریت حراست و همکاری سایر واحدها تشکیل و اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شد.

احمدی با تاکید بر به‌روز بودن اقدامات در حوزه سایبری تصریح کرد: اگر در حوزه تولید آسیبی وارد شود در حوزه عملیاتی و پیرامونی و لجستیک می‌تواند  آسیب جدی وارد کند.

وی افزود: سیستم‌های جایگزین و همزمان باید پیش‌بینی کنیم و با برنامه‌ریزی در این حوزه آسیب‌پذیری را کاهش دهیم.

احمدی لزوم ارتباط با دنیا را ذکر کرد و گفت: سطوح امنیتی برای این ارتباط باید بالا باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پدافند غیرعامل مجتمع مس سرچشمه هفته پدافند غیرعامل همایش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :