۳ شب به یاد زائران فاطمه زهرا(س)/برگزاری یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر رفسنجان

  • شناسه خبر: 63299
۳ شب به یاد زائران فاطمه زهرا(س)/برگزاری یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر رفسنجان

یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر شهرستان‌های رفسنجان و انار از ۲۵ آذر به‌مدت سه شب در آستان قدس رضوی رفسنجان برگزار می‌شود.

یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر شهرستان‌های رفسنجان و انار از ۲۵ آذر به‌مدت سه شب در آستان قدس رضوی رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش روراستی، این شهرستان بیش از ۹۴۰ شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و قرآن کرده است که هنوز ۲۸ پیکر مطهر این شهدا به زادگاهشان بازنگشته است.

شمال تا جنوب، شرق تا غرب رفسنجان پدران و مادران چشم‌انتظاری دارد که دیده به راه فرزند شهیدشان دوخته‌اند که بلکه با بوی عطرش آرام بگیرند، اما در این بین پدر و مادر هفت شهید نتوانستند دوام بیاورند و با تقدیم جان، به جان‌آفرین، به فرزند شهیدشان پیوستند.

هیأت میثاق با شهدای رفسنجان طی پنج سال دست به کار ارزشمندی زده است و با برگزاری یادواره شهدای مفقودالاثر ضمن گرامیداشت یاد این شهیدان مردم را در غم انتظار پدران و مادران و فرزندان این شهیدان سهیم می‌کند تا از غم غربت این شهیدان بکاهد.

امسال هم این هیأت با تلاش و جهادگونه وارد عمل شده و در این راستا دستگاه‌های اجرایی، روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان، نیروهای نظامی و انتظامی کمر همت بستند تا کمک دهند این یادواره به نحو احسن برگزار شود.

امیرحسین حسنی دبیر یادواره شهدای مفقودالاثر رفسنجان در جلسه‌ای که عصر امروز برگزار شد، این ۲۸ شهید را زائران شبانه‌روزی حضرت زهرا (س) خواند که قریب به ۴۰ سال خانواده‌ها و به‌ویژه پدران و مادران‌شان چشم‌انتظارشان هستند.

وی ادامه داد: در بین شهدای مفقودالاثر از مدافعان حرم داریم تا شهدای دفاع مقدس و دو تن از شهدای عزیزمان اهل شهرستان انار هستند.

دبیر پنجمین دوره یادواره شهدای مفقود رفسنجان و انار با قدردانی از مدیریت آستان قدس رضوی در میزبانی این یادواره عنوان کرد: از پنج شنبه ۲۵ آذرماه جاری به‌مدت سه شب این یادواره در آستان قدس رضوی به روایت‌گری سردار رحیم نوعی‌اقدم از همرزمان شهید مفقود مدافع حرم حسین بادپا و مداحی مداحان استان و شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ایام فاطمیه رفسنجان و انار شهدای مفقودالاثر یادواره شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :