مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی در مدارس ندارد

  • شناسه خبر: 64137
سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی در مدارس ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی نباید در مدارس ما داشته باشد و اگر موردی وجود داشته باشد به‌شدت برخورد می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی نباید در مدارس ما داشته باشد و اگر موردی وجود داشته باشد به‌شدت برخورد می‌کنیم.

به گزارش روراستی، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در مراسم تودیع حسین تقوی رشیدی رئیس سابق آموزش و پرورش و معارفه حسین شفیعی رئیس جدید آموزش و پرورش رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: رفسنجان دیار فاتحان اروند و شهدای گران‌قدری‌ست که نام آنها بر تارک تاریخ می‌درخشد و سردار سلیمانی بارها از آنها خاطره گفت و یاد و نام آنها را گرامی داشت.

وی بیان داشت: در ممکلتی که تا کنون بیش از ۲۴۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس شده و با خون به این نقطه رسانده شده و این نظامی که امروز در اختیار ما قرار گرفته با فداکاری و با اینکه بچه‌های ما در سال ۶۴ در چنین روزهایی بدن‌هایشان یخ می‌زد و در اروند آسمانی شدند و اجساد مطهرشان هم برنگشت، این مسؤولیت‌ها اگر تلاش و کوشش باشد تبریک دارد اما اگر زحمت و مشقت باشد تأسف‌بار است.

رضایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش وقت نمی‌شناسد و بار آموزش و پرورش و با آمدن ساعت ۷ و نیم تا دو و نیم به منزل نخواهد رسید، افزود: آموزش و پرورش نیاز به ۱۷، ۱۸ ساعت کار دارد که مجموعه بسیار عظیم نسل نوجوان و جوان و نوآموز ما را تربیت ‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: رفسنجان یکی از مناطقی‌ست که از نظر شرایط اقتصادی نعمت‌های فراوانی دارد و از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در این شهرستان باید استفاده شود. ۸۰ درصد از جمعیت کشور، استان و شهرستان مستقیم و غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم و مدیر برای آینده تربیت کنیم این موضوع در آموزش و پرورش رقم می‌خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش طی دو سفر که به استان کرمان داشت مصوبات بسیار عالی در سطح استان گرفته شده ازجمله اردوگاه سپبهد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای راهیان نور دانش‌آموزی در جوار قبر سردار با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان، که این اردوگاه ما را در استان از مکانی که بچه‌ها بخواهند اردوی راهیان نور داشته باشند بی‌نیاز می‌کند و اگر به سرانجام برسد در بحث گردشگری مذهبی که مردم برای زیارت قبر سردار سلیمانی می‌آیند، مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مصوبه دیگری که در شورای آموزوش و پرورش استان با حضور وزیر رقم خورد؛ نوسازی مدارس موظف شد ظرف مدت سه سال فضای آموزشی استان را به سطح متوسط کشوری برساند همچنین پروژه‌های بالای ۵۰ درصد باید تا پایان سال ۱۴۰۱ با اولویت خوابگاه‌های دانش‌آموزی تکمیل شوند.

رضایی در ادامه به مسائلی از جمله حضور مدیران و معلمان در نمازهای جماعت مدارس، حجاب و عفاف، استفاده از ظرفیت خیران، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و سند تحول بنیادین پرداخت و در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی نباید در مدارس ما داشته باشد باشد و اگر موردی وجود داشته باشد به‌شدت برخورد می کنیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش و پرورش سند2030 مدارس معارفه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :