جوابیه اداره تعاون در خصوص اظهارات نماینده پیرامون انتخابات شرکت پسته

  • شناسه خبر: 64541
جوابیه اداره تعاون در خصوص اظهارات نماینده پیرامون انتخابات شرکت پسته

روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان در خصوص اظهار نظر نماینده محترم شهرمان جناب اقای دکتر جلالی در رابطه قانونی نبودن انتخابات شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان منتشر شده در سایت روراستی مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۴:۳۳ جوابیه ای صادر کرد.

روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان در خصوص اظهار نظر نماینده محترم شهرمان جناب اقای دکتر جلالی
در رابطه قانونی نبودن انتخابات شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان منتشر شده در سایت روراستی مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۴:۳۳ جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش روراستی، در این جوابیه آمده است:

بدینوسیله این اداره بعنوان نهاد ناظر بر تعاونیها توضیحاتی را در رابطه با قوانین ومقررات انتخابات تعاونیها به منظور شفاف سازی موضوع ارائه می دهد:
۱- از بهمن ماه سال ۷۶ که اداره تعاون در رفسنجان افتتاح شده است برگزاری مجامع عمومی شرکت های تعاونی کاملا براساس قانون ودستورالعمل های صادره صورت گرفته که شرکت تعاونی پسته نیز از این موضوع مستثنی نبوده وکلیه مستندات در پرونده شرکت ها موجود است.
۲- نحوه اطلاع رسانی برگزاری مجمع عمومی وانجام انتخابات به سهامداران برای شرکتهای بالای ۵۰۰ نفر عضو، بر طبق قانون بایستی در روزنامه کثیرالانتشار آگهی شود و انتخاب روزنامه باید به تصویب مجمع عمومی رسیده باشد.
۳- کاندیداها باید در مهلت قانونی که در آگهی مشخص شده به محل شرکت مراجعه و ثبت نام کنند وصلاحیت آنها در کمیسیون ماده ۵ تایید شده باشد.
۴- شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته با شرکت حسابرس رسمی به منظور کنترل امور مالی خود قرارداد داشته و هر سال گزارش حسابرسی در مجمع عمومی قرائت میگردد ضمن آنکه صورتهای مالی همه شرکت های تعاونی قبل از طرح در مجمع عمومی به تایید حسابرسان اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان میرسد.
۵- از کلیه سهامداران عزیز استدعا داریم ارتباط خود را با شرکت تعاونی که متعلق به خودشان است قطع ننموده وحتی الامکان ماهی یکبار به شرکت مراجعه کرده و از اوضاع شرکت مطلع شوند.
۶- با راه اندازی سامانه جامع هوشمند تعاون و بروز رسانی اطلاعات سهامداران در این سامانه، اطلاعیه ها و اخبار تعاونیها برای اعضاء آن شرکت بصورت پیامک ارسال خواهد شد که این امر با سرعت ودقت در حال انجام است.
انتظار میرود مسئولین شهرستان قبل از هر گونه اظهار نظر در مورد موضوعات تخصصی بدلیل وجود قوانین ومقررات متعدد، موضوع را با نهاد مربوطه در شهرستان مطرح نمایند و در صورت باقی ماندن ابهام، موضوع را نزد مراجع بالاتر منعکس کنند تا از دامن زدن به تشویش اذهان و سردرگمی بیشتر مردم جلوگیری شود.

در پایان این اداره آمادگی خود را جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات سهامداران شرکتهای تعاونی اعلام میدارد.
روابط عمومی اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی رفسنجان

برچسب ها:
اداره تعاون اظهارات نماینده انتخابات جوابیه شرکت پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ارجمندی

    باسلام محضراعضاوهیئت رئیسه محترم شرکت پسته وادره محترم تعاون .سوالی برام پیش امدکه اقای جلالی دکترچی هست که ایشان رادکترخطاب کردید ثانیا درسی برایشان نشدبا تاسیس شرکت ایرانیان که بجزچندین نفرکه سینه ازخاک برداشتند چه ضرری به اقتصاداین شهرزدند ازایشان سوال شود دراین مدت تصدی نمایندگی شهرچکار برای این شهروشهروندان کردی چه گام مفیدی برداشتی....کاش بجای ضربه زدن بفکرخدمت بودیم تصرف پست جواب دادن درمحضرپروردگاردارد

    غیاثی

    دعواهای شما هیچ وقت دردی از مردم دوا نکرده