برگزاری فینال اولین دوره مسابقات «مینی فوتبال» خانوادگی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 64927
برگزاری فینال اولین دوره مسابقات «مینی فوتبال» خانوادگی در رفسنجان

 فینال اولین دوره مسابقات مینی فوتبال خانوادگی در رفسنجان برگزار شد.

فینال اولین دوره مسابقات مینی فوتبال خانوادگی در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان، اولین دوره مسابقات مینی فوتبال خانوادگی شهرستان رفسنجان با همکاری باشگاه مس و کمیته مینی فوتبال شهرستان در زمین مینی فوتبال ورزشگاه تختی برگزار شد.

رئیس هیات ورزشهای همگانی استان کرمان در مراسم اختتامیه بازیها مینی فوتبال رفسنجان ضمن تقدیر و تشکر از آقای کریمی رئیس هیات شهرستان رفسنجان و کمیته مینی فوتبال هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را ارتقاء سطح سلامت شهروندان دانست و از مسئولین شهرستان تقاضای حمایت از این رشته ی مهیج ورزشی را داشت.

برزگر با اشاره به اهم برنامه ها و اهداف رشته مینی فوتبال، از تلاش اعضای کمیته قدردانی کرد و افزود: به منظور ایجاد شور و نشاط جمعی، مسابقات به صورت خانوادگی اجرا شده اند.

مصطفی بخشی معاون سیاسی فرماندار شهرستان نیز با تقدیر از تلاش ها و برنامه های هیأت ورزشهای همگانی، فعالیت کمیته ورزشی مینی فوتبال را بسیار ارزشمند دانست و خواستار توسعه این رشته با همکاری هیات ورزش روستایی در روستاها شد.

سجادی معاون شهردار رفسنجان نیز نسبت به همکاری شهرداری با هیات ورزشهای همگانی در خصوص اجرای برنامه های مشترک تأکید کرد.

به گفته ابوالفضل برزگر مسئول کمیته مینی فوتبال هیأت ورزشهای همگانی، مسابقات مینی فوتبال با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه داشت که در پایان تیم خانواده پور راوری مقام اول -تیم خانواده سیستانی مقام دوم-تیم خانواده حسینی نسبیان مقام سوم را بدست آوردند که از طرف هیات ورزشهای همگانی جوایز نقدی به تیمهای برتر تقدیم گردید( مقام اول ۳ میلیون تومان-مقام دوم ، ۲میلیون تومان، مقام سوم ۱میلیون و تیم اخلاق ۵۰۰ هزار تومان )

شایان ذکر است: فینال این مسابقات با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

برچسب ها:
رفسنجان فینال مسابقات مینی فوتبال خانوادگی رفسنجان هیأت ورزش های همگانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :