در رفسنجان؛

بنر شهید «محمدمهدی نصر» توسط خانواده اش چاپ شد/اقدام دیرهنگام اداره و گلایه خانواده شهید

  • شناسه خبر: 64964
بنر شهید «محمدمهدی نصر» توسط خانواده اش چاپ شد/اقدام دیرهنگام اداره و گلایه خانواده شهید

اقدام دیرهنگام در اداره ثبت اسناد رفسنجان جهت چاپ و نصب بنر شهید نصر، موجب شد خانواده شهید دست به کار شوند و بنر را چاپ کرده و برای نصب به اداره ببرند.

اقدام دیرهنگام در اداره ثبت اسناد رفسنجان جهت چاپ و نصب بنر شهید نصر، موجب شد خانواده شهید دست به کار شوند و بنر را چاپ کرده و برای نصب به اداره ببرند.

به گزارش روراستی، پس از پیگیری ده روزه توسط خبرنگار ما مبنی بر اصلاح بنر شهید نصر در اداره ثبت اسناد و املاک با توجه به اینکه بنر پاره شده بود، نسبت به چاپ بنر بدون عکس از سوی اداره قول داده شد که این قول هم با تأخیر عملیاتی شد و موجب خانواده شهید به این موضوع ورود کنند.

سعیده نصر فرزند شهید محمدمهدی نصر در گفت وگو با خبرنگار روراستی اظهار کرد: بنده ۱۲ سال کارمند ثبت اسناد و املاک هستم و یادم هست زمانی دستورالعمل آمد که عکس شهدای هر اداره را با هزینه خود اداره چاپ و سردرب اداره مربوطه نصب کنند.

وی ادامه داد: هر سال خودمان بنر شهیدمان را نصب می کردیم که بعدا اداره به محل جدید منتقل شد درخواست کردیم عکس به شکلی روی کاشی چاپ شود و بخشی از هزینه را خودمان(خانواده شهید) و بخشی اداره متقبل شود، گفتند برآورد هزینه کنید، ما رفتیم پیش فاکتور تهیه کردیم به اداره ارائه کردیم مدیر دستور داده بود فعلا اقدامی نشود.

فرزند شهید شاخص ثبت اسناد و املاک در جنوب شرق کشور تصریح کرد: قبل از عید بخشی از بنر پاره شده بود و خودم دوباره به رفسنجان آمدم و دیدم عکس پاره است و مانند سابق برای چاپ بنر اقدام کردم و هیچ توقعی هم از کسی نداشتم.تنها توقعم به عنوان یک فرزند شهید از طرف خانواده ام از رئیس اداره این بود که از ششم که اداره حضور داشتند روزی دوبار مجبور بودند از کنار عکس پاره شهید عبور کنند، تماس بگیرند و درخواست کنند خودمان عکس شهیدمان را چاپ و نصب کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عکسی از شهید در دسترس نداشتند عکس بنر قبلی که پاره شده بود را اسکن کردند و بنر بی کیفیتی چاپ کردند که رفع تکلیف شود، گفت: اما بنده خودم به همراه خانواده بنر را چاپ کردیم و برای نصب به اداره آوردیم.

دختر شهید نصر خاطرنشان کرد: آرمان‌پور مدیر سابق توجه خاصی به خانواده شهید داشت اما مدیر غیربومی نه شهید ما را می شناسد نه می داند قبر شهید کجاست!

شایان ذکر است: شهید محمدمهدی نصر اول اردیبهشت ۱۳۳۲ متولد و در اول اردیبهشت ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ در گیلان غرب به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر سه فرزند دختر دارد و در گلزار شهدای رفسنجان آرمیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ثبت اسناد و املاک رفسنجان چاپ و نصب بنر خانواده شهید شهید نصر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :