امام جمعه رفسنجان:

شورای تأمین تصمیم عادلانه ای برای پذیرفته شدگان آزمون مس اتخاذ کند

  • شناسه خبر: 65904
شورای تأمین تصمیم عادلانه ای برای پذیرفته شدگان آزمون مس اتخاذ کند

امام جمعه رفسنجان به موضوع استخدام جمعی از شرکت‌کنندگان در آزمون مس اشاره و تصریح کرد: قرار است تصمیم نهایی را شورای تأمین شهرستان بگیرد که امیدواریم تصمیم حکیمانه و مدبرانه‌ای گرفته شود که حقوق این افراد حفظ و رعایت شود و سرخورده نشوند.

امام جمعه رفسنجان به موضوع استخدام جمعی از شرکت‌کنندگان در آزمون مس اشاره و تصریح کرد: قرار است تصمیم نهایی را شورای تأمین شهرستان بگیرد که امیدواریم تصمیم حکیمانه و مدبرانه‌ای گرفته شود که حقوق این افراد حفظ و رعایت شود و سرخورده نشوند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با برگزارکنندگان کنگره ملی عشایر اظهار کرد: انتقادات باید از سر خیرخواهی مطرح شود اما گاهی با هدف سست‌کردن اعتقادات دینی و ناامیدکردن مردم انتقادات مطرح می‌شود.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) تصریح کرد: تبلیغ رسالت بزرگ انبیاء الهی‌ست و هریک از ما می‌توانیم مبلغ باشیم و مردم را با اعمال و رفتارمان به دین مبین اسلام دعوت کنیم؛ که امام صادق(ع) می‌فرماید «اگر شما درست عمل کنید مردم به سوی ما شتابان می‌آیند».

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه بیان کرد: امیدواریم همه کسانی که خود را وارثان انقلاب می‌دانند از خون‌های ریخته‌شده به‌درستی حراست و پاسداری کنند.

وی ادامه داد: یکی از مطالباتی که مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند، اجرا و گسترش عدالت است که انتظار به جایی است، همچنین تسریع در امر قضا و رسیدگی سریع به پرونده‌ها از دیگر مطالبات مردم است.

عسکری ادامه داد: نظارت بر اعمال قانون جزو وظایف دستگاه قضا است و در کنار وظایف اصلی توجه به پیشگیری از وقوع جرم و جنایت انجام شود و حل و فصل دعاوی تا حد ممکن به خود مردم ازجمله ریش سفیدها واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین پرونده‌هایی که به دستگاه قضایی ارجاع می‌شود، سرقت است و مسائل خانوادگی و مواد مخدر در مراحل بعدی است، باید ریشه‌یابی شود که علت سرقت‌ها چیست، آیا فقر است یا دلایل دیگری دارد. برخی سرقت‌های بزرگ و اختلاس‌ها به‌دلیل سیرنشدن افراد است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: اسرائیل هفته گذشته طرح احمقانه‌ای مطرح کرد با عنوان اینکه باید سر اختاپوس را زد، به جای اینکه نیروهای سپاه را بزنیم اصل آنها را بزنیم که کابینه رژیم صهیونیستی که هفته قبل این طرح را مطرح کرد این هفته متلاشی شد و کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل گام‌به‌گام به سوی نابودی پیش می‌رود.

وی به موضوع استخدام جمعی از شرکت‌کنندگان در آزمون مس اشاره و تصریح کرد: قرار است تصمیم نهایی را شورای تأمین شهرستان بگیرد که امیدواریم تصمیم حکیمانه و مدبرانه‌ای گرفته شود که حقوق این افراد حفظ و رعایت شود و سرخورده نشوند.

عسکری بر صرفه‌جویی در مصرف آب تأکید کرد و گفت: در چند سال اخیر تولید برق به اندازه مصرف آن توسعه پیدا نکرده است و باید صرفه‌جویی در مصرف برق هم مدنظر باشد.

انتهای پیام

برچسب ها:
آزمون مس امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری شورای تأمین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :