باید به سمت صنعتی شدن گرایش پیدا کنیم

  • شناسه خبر: 6602
باید به سمت صنعتی شدن گرایش پیدا کنیم

فرماندار رفسنجان گفت:باید به سمت صنعتی شدن گرایش پیدا کنیم

فرماندار رفسنجان گفت:باید به سمت صنعتی شدن گرایش پیدا کنیم

به گزارش خبرنگار روراستی عصر چهارشنبه فرماندار،مدیر امور برق، رییس شرکت گاز، رییس اداره صنعت ، معدن وتجارت ومعاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری از کارخانه الماس کویر رفسنجان بازدید کردند.
حمید ملانوری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کارخانه الماس کویر رفسنجان نام رفسنجان را در منطقه سربلند کرده اظهار داشت: این کار ارزشمند و اشتغالزایی زیادی که این کارخانه ایجاد کرده امید وانگیزه را در کسانی که می‌خواهند در این شهر سرمایه گذاری کنند بالا برده است.
وی بیان داشت: میزان تولید وکیفیت این کارخانه در کشور نمونه است وبرای شهرستان ما نعمت به شمار می‌رود.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: در این سال‌ها به خاطر تحریم‌ها و حتی تحریم بانک مرکزی که بی سابقه بودبازهم این مجموعه با حفظ اشتغال وتولید وتامین نیروها توانست روی پا باشد واین تلاش ها قابل تقدیر است.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان رفسنجان از نظر منابع آبی افزود: ما در بحرانی ترین دشت کشور به سر می‌بریم و خشکسالی های پیاپی موجب خسارت به بخش کشاورزی شده ولذا باید سرمایه‌های موجود را در بخش صنعت استفاده کرد وبه سمت صنعتی شدن گرایش پیدا کرد.
ملانوری اذعان کرد: دولت دنبال حذف قوانین مزاحم در مسیر سرمایه گذاری است و ما نیز باتشکیل دولت محلی و بومی کردن قوانین می‌توانیم به سرمایه گذاری سرعت ببخشیم وجوانانی که به واسطه بیکاری به دام معضلات گرفتار می‌شوند را با ایجاد اشتغال نجات دهیم

برچسب ها:
صنعت،کارخانه کاشی، رفسنجان وراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :