در جمع خبرنگاران مطرح شد:

پایان کار «فرشته مزاحم» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 66140
پایان کار «فرشته مزاحم» در رفسنجان

کارگردان فیلم فرشته مزاحم گفت: حدود ۲۴ جلسه فیلمبرداری پروژه فرشته مزاحم در رفسنجان انجام شد و فیلم ۹۰ دقیقه‌ای با موضوع اجتماعی و خانوادگی تولید شد.

کارگردان فیلم فرشته مزاحم گفت: حدود ۲۴ جلسه فیلمبرداری پروژه فرشته مزاحم در رفسنجان انجام شد و فیلم ۹۰ دقیقه‌ای با موضوع اجتماعی و خانوادگی تولید شد.

به گزارش روراستی، محمد کریمی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم فرشته مزاحم امروز در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم در شهر رفسنجان کاری به نام فرشته مزاحم تولید کردم. کار ۹۰ دقیقه‌ای و با حال و هوای اجتماعی و خانوادگی‌ست و امیدوارم با تولید این فیلم راه برای دیگر فیلمسازانی که دوست دارند در شهرستان‌ها کار بسازند، هموار شود.

وی تصریح کرد: حدود ۲۴ جلسه فیلمبرداری در شهر رفسنجان انجام شد و فرهنگ و ارشاد، شهرداری و یاشگاه مس همکاری خوبی با ما داشتند.

کارگردان فیلم فرشته مزاحم تصریح کرد: این فیلم یک سالی بود که مجوز گرفته بود و قرار بود این کار را در پایتخت کلید بزنیم. با سفری که به استان کرمان داشتیم و به دیدار رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان رفتیم، طرح‌های مختلف ارائه کردیم که یک طرح در مورد ورزش پهلوانی وزورخانه‌ای بود و به رفسنجان هم سری زدم با اهالی زورخانه نشستی داشتیم و در باره فیلم «زنگ پهلوانی» صحبت کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت ورزش‌های پلهوانی و زورخانه‌ای این کار را دنبال خواهیم کرد و با توجه به ظرفیتی که در رفسنجان دیدیم قبل از زنگ پهلوانی، فیلم فرشته مزاحم را کلید زدیم.

کریمی بازیگران این فیلم را فرهاد بشارتی، عباس محبوب، اسدالله یکتا، مونا غمخوار، سعید کریمی، جواد انصافی، آتش تقی‌پور و عباس نائی ذکر کرد و گفت: رحیم‌پور طراح گریم، شاهین مقدم دستیار و برنامه‌ریز همچنین خانم بازمانده طراح لباس و آقای رنجبر جانشین تولید هر دونفر از اهالی رفسنجان هستند.

وی ساخت فیلم داستانی «فردای اربعین» را در کرمان پروژه بعدی خود اعلام کرد که این فیلم در رابطه با مراسم اربعین امام حسین(ع) است.

کارگردان فیلم فرشته مزاحم با تقدیر از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان به جهت اسکان، خاطرنشان کرد: باز هم رفسنجان خواهم آمد چون مردم عاشق هنر و خونگرمی دارد و ظرفیت‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد.

 

برچسب ها:
رفسنجان فیلم فیلمبرداری کارگردان فیلم فرشته مزاحم محمد کریمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :