روراستی گزارش می دهد:

مشروح افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 66184
مشروح افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در رفسنجان+تصاویر

پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه چهارشنبه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان هنری کشور در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) آغاز به کار کرد.

پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه چهارشنبه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان هنری کشور در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) آغاز به کار کرد.

به گزارش روراستی، ایمان محمدآبادی چهارشنبه در آیین آغاز به‌کار پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: این جشنواره اساس آن بر گفت‌وگو هست و حوزه فرهنگ، حوزه گفت‌وگو و گفتمان است و امیدوارم آغاز گفتمان بزرگ ملی و بین‌المللی باشیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان افزود: دبیرخانه دائمی جشنواره ستاره‌های صحنه یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان رفسنجان است، رفسنجان در کنار همه ظرفیت‌های بزرگی که دارد شهر کتابخوان است و مردم این شهرستان با میانگین بالاتر از سرانه استانی کتابخوان‌ترین مردم استان هستند‌.

صمد قربان‌نژاد دبیرکل و طراح جشنواره بیان کرد: امسال برای اولین‌بار هنرمندان از تمام ۳۱ استان کشور حضور دارند و هنرمندانی هم از ۱۴ کشور دنیا طی سه روز در کنار هم به تبادل اندیشه و فرهنگ خواهند پرداخت.

گفتنی‌ست، همزمان با آغاز به‌کار این جشنواره، بخش مردمی جشنواره در بوستان جوان، بوستان معلم و شهر مس سرچشمه در حال برگزاری‌ست.

حسین رفیعی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون در این آیین تصریح کرد: مطمئن هستم این جشنواره مانند همه جشنواره‌ها خروجی بسیار خوبی خواهد داشت و شروع همه کارهای هنری در صحنه از همین جشنواره خارج می‌شود بنابراین این صحنه بسیار مهم و ارزشمند است.

پیروز ارجمند آهنگساز و از داوران جشنواره بیان داشت: اگر هنر کرمان و ایران متعالی هست، مدیون بخش‌ها و صنایعی‌ست که از این رویدادها حمایت می‌کنند که از حامیان فرهنگ و هنر ایران و کرمان شرکت مس سرچشمه رفسنجان قدردانی کنم.

مژده لواسانی دیگر مجری تلویزیون هم اظهار داشت: خوشحالم به کرمان دیار کریمان آمدم و از اینکه این استعداد و قابلیت در ایران وجود دارد افتخار می‌کنم.

وی تصریح کرد: این جشنواره با رعایت استانداردها و اصول خود در این سال‌ها برگزار می‌شود و برای همین با افتخار در این جشنواره حضور پیدا کردم و امیدوارم نتیجه این جشنواره به شکوفایی استعدادهایی ختم شود که همه با هم به آن افتخار کنیم‌.

پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در چهار بخش استندآپ کمدی، تقلید صدا، اجرا و خوانندگی برگزار می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :