کابوس مسافران در محور نوق _ سی‌ریز پایان می‌یابد/وعده راهداری رفسنجان تا پایان تابستان

  • شناسه خبر: 66269
کابوس مسافران در محور نوق _ سی‌ریز پایان می‌یابد/وعده راهداری رفسنجان تا پایان تابستان

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان گفت: طی ماه جاری عملیات روکش ۶ کیلومتر از جاده رفسنجان به سیریز زرند که وضعیت خیلی خرابی دارد انجام خواهد شد و معضل بزرگی که وجود داشت به پایان خواهد رسید.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان گفت: طی ماه جاری عملیات روکش ۶ کیلومتر از جاده رفسنجان به سیریز زرند که وضعیت خیلی خرابی دارد انجام خواهد شد و معضل بزرگی که وجود داشت به پایان خواهد رسید.

به گزارش روراستی، محورهای مواصلاتی شهرستان رفسنجان طی این سال‌ها حوادث زیادی رقم زده‌اند و بعضی محورها ازجمله نوق، داوران و احداث کمربندی شرقی طی دو سال گذشته بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند و با پیگیری‌های نماینده مجلس و همراهی مسؤولان در حال ساماندهی هستند.

یکی از محورهایی که رفسنجان را به شهرستان کوهبنان متصل می‌کند از مسیر امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف نوق به سمت سیریز زرند است که معمولا رفت و آمد زیادی هم در آن صورت می‌گیرد.

از این مسیر روزانه و هفتگی علاوه بر رهگذران دیگر، کارمندانی هستند که اهل رفسنجان بوده و در ادارات شهرستان کوهبنان خدمت می‌کنند که همواره با ورود به این جاده پراسترس دعا می‌کنند که ای کاش بازنشسته یا منتقل شوند.کارمندانی که سرمایه‌های انسانی هستند که برای رسیدگی به کار مردم مجبورند از این محور پرخطر عبور کنند.

وضعیت نابسامان این جاده از زمان‌های دور بوده و همواره جزو مطالباتی‌ست که مطرح می‌شود.

یکی از کارمندان رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: عبور از این مسیر با وضعیت آسفالتی که دارد یک کابوس است، که اگر خاکی بود بهتر بود.

نبود امکانات رفاهی در جاده مورد دیگری بود که این همشهری ما به آن اشاره داشت.

کارمند دیگری که در اداره ثبت کوهبنان مشغول به کار است، هم با گلایه‌مندی از بی‌توجهی مسؤولان به این جاده خواستار نگاه و حمایت آنان شد و گفت: هر شب که باید فردای آن از این جاده عبور کنم، دلهره می‌گیرم و از مسیرهای دیگر هم فاصله زیادی‌ست که بخواهیم از آن عبور کنیم.

 آسفالت خراب محور به طول ۶ کیلومتر روکش می‌شود

در گفت‌وگو با مهندس محمدی رئیس راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان وی خبر خوشی برای رهگذران این جاده داد.

محمدی اظهار داشت: با پیگیری و بازدیدهایی که با حضور نماینده مجلس و ناظر عالی از کرمان از این جاده داشتیم قرار بر این شد که روکش جاده در دستور کار فوری قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقد شده و در ماه جاری کار شروع خواهد شد و نماینده هم از وی قول گرفته است که به محض تأمین قیر شروع به کار کند که بار مشکلات این جاده کاسته شود و ما نیز پیگیر تأمین قیر هستیم.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان با بیان اینکه حدود ١۴کیلومتر از این مسیر در حوزه رفسنجان است، افزود: تقریبا ۶ کیلومتر از مسیر وضعیت آسفالت خیلی خراب است و روکش خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که برای راه‌های روستایی اعتبار تخصیص نمی‌یابد که باید بودجه استانی گذاشته شود، گفت: ان‌شاءالله تا پایان تابستان روکش تکمیل و معضل موجود برطرف شود.

امید است این وعده خوب رئیس راهداری شهرستان که سال‌ها مردم منتظر آن بودند محقق شود و آرزوی دیرینه مسافران این جاده برآورده و بتوانند بدون دغدغه از این مسیر عبور کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها:
امامزاده سیدجلال الدین اشرف جاده سیریز جاده نوق راهداری رفسنجان کابوس مسافران در محور نوق _ سی‌ریز پایان می‌یابد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :