سرمربی تیم هوادار تهران:

الهامی: مس رفسنجان جزو تیم های باساختار فوتبال است

  • شناسه خبر: 66674
الهامی: مس رفسنجان جزو تیم های باساختار فوتبال است

سرمربی تیم هودار تهران گفت: تیم مس رفسنجان جزو تیم‌های با ساختار فوتبال ایران است.

سرمربی تیم هودار تهران گفت: تیم مس رفسنجان جزو تیم‌های با ساختار فوتبال ایران است.

به گزارش روراستی، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: دو تیم به شرایط بازی واقف هستند و هر دو تیم تیم‌هایی هستند که خوب فوتبال بازی می‌کنند و از نظر کیفیت فنی تیم خوبی هستند و ان‌شاءالله تیمی که شایسته و برازنده‌اش است بتواند پیروز از میدان خارج شود و ان‌شاءالله مصدومیتی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: تیم مس رفسنجان از تیم‌های خوب ماست که طی چند ساله شرایط خوبی دارد و جزو تیم‌های باساختار فوتبال ماست.

الهامی تصریح کرد: فردا جوانان خوبی در بازی داریم و با توجه به بچه‌هایی که نیستند و این موضوع ذهن کادر فنی را درگیر کرده، امیدواریم با تصمیم خوب و شرایطی که بچه‌ها دارند بتوانیم دست پر از رفسنجان برویم.

وی افزود: بچه‌هایی که هستند که هیچ فرقی نمی‌کند چون جایگزین خوبی هستند. تیمی که شرح وظیفه در آن بازی می‌کند نفر مهم نیست هرچند بودن آنها از نظر قوت قلب و تقویت تیم به تیم کمک می‌کرد، اما چیز خاصی نیست و مطمئنم با همین بچه‌ها فردا سربلند و سرفرار از بازی خارج می‌شویم.

سرمربی تیم هوادار تهران با اشاره به داوری‌های جوان که امسال به لیگ برتر آمدند، تصریح کرد: از همین الان بعد به آنها خسته نباشید می‌گویم و هر اتفاقی که بیفتد اعتراضی نخواهیم داشت، کما اینکه در چند بازی گذشته نداشتیم و آرزوی موفقیت در ادامه راه به گروه داوری داریم.

 

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :