یادداشت:

از اغتشاش برای برداشتن روسری تا راه افتادن جنگ داخلی

  • شناسه خبر: 67187
از اغتشاش برای برداشتن روسری تا راه افتادن جنگ داخلی

اغتشاشات چند روز اخیر در کشور هزینه های سنگینی داشت که یکی پس از دیگری در حال تحمیل شدن است و کور است چشم اغتشاشگران.

اغتشاشات چند روز اخیر در کشور هزینه های سنگینی داشت که یکی پس از دیگری در حال تحمیل شدن است و کور است چشم اغتشاشگران.

روراستی/ یادداشت: فوت یک دختر کرد، سبب شد تا معاندین و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و ملت ایران آن را بهانه کنند و طی بیش از چهل روز برای براندازی نظام اسلامی اهداف و برنامه های خود را در حال پیاده سازی هستند.

دختران و زنان زیادی را برای حضور یافتن در خیابان و عریان شدن تشویق کردند، مسجد آتش زدند، قرآن و عکس سردار دل ها را به آتش کشیدند، بسیجیان جان برکفی را کشتند و به نیروهای انتظامی بی حرمتی کردند، چادر از سر زنان کشیدند و او را به جرم با حیا بودن سرزنش کردند.

اما غائله به همینجا ختم نشد هنوز هم این آشوب ها ادامه دارد و در دانشگاهی که حرف اول را در کشور می زند نیز رخنه کردند و هر روز بلوا برپا می کنند، دانشجویانی که نام نخبه های کشور را یدک می کشند هم امروز در این آشوب ها دست دارند. آنان بر سر بی حیایی و اختلاط و پیاده کردن اهداف دشمنان نظام جنگ دارند. در این بین صبر و متانت نیروهای امنیتی و انتظامی هم موجب شد آنها سوءاستفاده کنند و خود را بزرگ ببینند اگرچه شنیدن حرف معترضین وظیفه هر حکومت و نظامی است اما اینها اعتراض نبود بلکه اغتشاش برای براندازی بود که هزینه های زیادی هم داشت اگرچه هزینه دادیم اما یک نکته را باید مدنظر قرار داد که چهره های منافق به خوبی شناخته شدند و صف بندی ها مشخص. ملت ایران بیدار و بصیر به میدان آمد و در حمایت از ولایت فقیه، نظام اسلامی و نیروهای امنیتی اعمال جنایتکارانه اغتشاشگران را محکوم کردند.

ناگفته نماند: چهار تا جیغ دختران و پسران نوجوان فریب خورده، در برابر فریاد ملت انقلابی مانند سنگریزه ای که به چشم هم نمی آید در برابر یک کوه بود، کوهی که هرچه آتش ببیند آبدیده تر می شود.

اما در این بین برخی واقعا به دنبال آزادی بودند آزادی که در عریانی و بی حیایی خلاصه می شود و با پای لخت و برداشتن روسری از سر، خود را در خیابان ظاهر کردند و عکس گرفتند و گفتند ما برای بی حیایی و حاضر شدن در خیابان با چنین وضعیتی با نظام مشکل داریم وگرنه نمی توان گفت مسائل و مشکلات اقتصادی اینها را به خیابان کشیده چراکه در بین اغتشاشگران مرفهان بی دردی بودند که پول توجیبی شان میلیونی بود.

بگذریم از این ماجراهای دردناک که هرچه بیشتر به آن فکر می کنیم سرمان بیشتر به درد می آید و شرمنده می شویم که اینها خواهران و برادران هموطن ما هستند.

اما این اغتشاشگران به چهارتا آتش زدن و فریاد و رقصیدن و …بسنده نکردند و داغ سنگین تری بر دل ملت ایران گذاشتند و قلب امام زمان را شکستند، داغی که تک تک اغتشاشگران و کسانی که برای رقصیدن برای حضور مختلط در سلف، برای برداشتن روسری از سر برای آزادی در بی حیایی و برای به فنا دادن ایران این روزها در خیابان ها نقش آفرینی کردند، در آن سهیم هستند و باید فردای قیامت جواب کودکی که در آغوش مادرش جان داد و مادری که داغ فرزندش را دید و پدری که همسر و فرزندش را در خون غلتیده دید و خون هایی که بر درد و دیوار حرم احمد بن موسی(ع) پاشید، را بدهند.

اما ملت ایران هر روز بیدارتر می شود و این خونها باعث می شود انقلاب قوی تر شود اما ننگ و روسیاهی بر پیشانی اغتشاشگران می ماند.

خون هایی که در حرم شاهچراغ ریخته شد بهای روسریهاییست که برداشته شد و در هوا چرخید.

برچسب ها:
اغتشاش ترور شاهچراغ شیراز معاندین مهسا امینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :