امام جمعه رفسنجان:

دشمن دانشجویان و دانش آموزان ما را سرگرم نقشه های خود کرده است/مرزها جدی تر کنترل شوند

  • شناسه خبر: 67198
دشمن دانشجویان و دانش آموزان ما را سرگرم نقشه های خود کرده است/مرزها جدی تر کنترل شوند

امام جمعه رفسنجان با درخواست از دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید نسبت به شناسایی دست دشمن، ابراز کرد: هدف دشمن در مراکز علمی دانشگاهی، حوزوی و جامعه ایجاد اختلاف و ایجاد رعب و وحشت دردل مردم است گرچه ملت انقلابی ایران نمی‌گذارند دشمنان هیچ غلطی بکنند.

امام جمعه رفسنجان با درخواست از دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید نسبت به شناسایی دست دشمن، ابراز کرد: هدف دشمن در مراکز علمی دانشگاهی، حوزوی و جامعه ایجاد اختلاف و ایجاد رعب و وحشت دردل مردم است گرچه ملت انقلابی ایران نمی‌گذارند دشمنان هیچ غلطی بکنند

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان، حمله تروریستی به حرم مطهر احمدبن موسی(ع) و شهادت ۱۵ نفر از زائران و نمازگزاران و مجروح شدن تعدادی از هموطنان‌مان را محکوم کرد.

وی بیان داشت: ریشه این ناهنجاری‌هایی که از سوی دشمنان داخلی و خارجی طراحی شده و به‌دست برخی عوامل داخلی و خارجی رقم می‌خورد، عصبانیت دشمن از شکست‌های پی‌درپی از ایران از پیروزی انقلاب تاکنون است.دشمن در فتنه‌ها و آشوب‌هایی که ایجاد کردند شکست خوردند و می‌بیند انقلاب مسیر خود را با سرعت پیش می‌برد و علی‌رغم تحریم‌ها در مسائل پزشکی، هسته‌ای، هوافضا و سایر زمینه‌های علمی زبان‌زد است و چاره‌ای جز اینکه پیشران‌های این نهضت و جریان را مشغول کند، ندارد.

عسکری ادامه داد: پیشران‌های نهضت‌های علمی و صنعتی دانشجویان و دانش‌آموزان هستند و دشمن حساب‌شده در این زمینه ورود می‌کند و توطئه و آشوب را گذاشتند همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها که علم و دانش تعطیل شود که باید همه متوجه باشیم دشمن در صدد توقف و کندکردن پیشرفت‌های علمی در کشور است و با تحریک دانشجویان و دانش‌آموزان این توطئه‌های خود را عملیاتی می‌کند.

وی با درخواست از دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید نسبت به شناسایی دست دشمن، ابراز کرد: هدف دشمن در مراکز علمی دانشگاهی، حوزوی و جامعه ایجاد اختلاف و ایجاد رعب و وحشت دردل مردم است گرچه ملت انقلابی ایران نمی‌گذارند دشمنان هیچ غلطی بکنند.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این اغتشاشات هم ظلم به علم و دانش است هم ضربه زدن به کسب و کار مردم هم تهدید جان و امنیت مردم و هم فراهم کردن بستری برای اقدامات تروریستی است. امروز از هر حلقومی که ندای تفرقه به جامعه نوا شد و هر فردی که در صدد ایجاد اختلاف بین مردم آمد چه دانشگاهی باشد، چه حوزوی، چه در مسجد باشد یا از آمریکا و کاخ سفید باشد همه همنوا با هم هستند.

وی اذعان کرد: اگر از روز اول با سران و فرماندهان این اغتشاشات برخورد جدی صورت می‌گرفت ما امروز شاهد این جانیات نبودیم و جرات نمی‌کردند کار را به اینجا بکشانند و امروز شاهد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ نبودیم. ممکن است در حرم شاهچراغ انگشت اتهام به سوی داعش اشاره شود اما پرسش اینجاست که آیا این آشوبگران اخیر کدام از درنده خویی‌های وحشیانه داعش کمتر گذاشتند. این‌هایی که با چاقو به جان نیروی انتظامی می‌افتند به خانم چادری حمله می‌کنند، وحشی‌گری این آدم‌ها از داعشی‌ها هم بدتر است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه مردم حضور در صحنه و پرهیز از اقدامات خودسرانه است.

عسکری با تأکید بر مسأله کنترل مرزها اظهار کرد: چرا از مرزها هر آدمی که بدون مجوز هست، وارد می‌شود. این همه اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور ما چه می‌خواهند باید در این زمینه جدیت به‌خرج داده شود.چرا نباید جلوی  خودروهای شوتی در جاده‌ها که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، بگیرند. چرا سلاح غیرمجاز وارد کشور می‌شود دستگاه‌های مرزبانی و امنیتی به وظایف خود به‌خوبی عمل کنند.

وی تصریح کرد: مسؤولان فرهنگی شهرستان در خصوص جهاد تبیین بیشتر کار کنند که این کم‌کاری‌ها به ضرر جامعه است.

 

برچسب ها:
اغتشاش امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری دانشجویان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :