سردار باقرزاده: رمز عزت «حاج‌قاسم» اطاعت محض از ولایت فقیه است

  • شناسه خبر: 67704
سردار باقرزاده: رمز عزت «حاج‌قاسم» اطاعت محض از ولایت فقیه است

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه عزت نظام اسلامی در گرو حاکمیت امام عادل است و بر اساس امام عادل هست که حاکمیت دینی شکل می‌گیرد و امام دینی است که نمی‌گذارد کشور زیر یوغ بیگانه برود.این امام است که جامعه اسلامی را نگه داشته است و رمز عزت حاج‌قاسم اطاعت از ولی‌فقیه است.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه عزت نظام اسلامی در گرو حاکمیت امام عادل است و بر اساس امام عادل هست که حاکمیت دینی شکل می‌گیرد و امام دینی است که نمی‌گذارد کشور زیر یوغ بیگانه برود.این امام است که جامعه اسلامی را نگه داشته است و رمز عزت حاج‌قاسم اطاعت از ولی‌فقیه است.

به گزارش روراستی، سردار باقرزاده دوشنبه شب در مراسمی به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سه شهید گمنام در روستای عرب‌آباد شهدا اظهار کرد: همواره نیازمند به علم و ذکر هستیم. برای اینکه غفلت‌شکنی کنیم چون انسان دائما در معرض غفلت‌هاست و غفلت یعنی سستی نفس در راه رسیدن به هدف.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: یکی از غفلت‌هایی که با آن مواجه‌ایم، غفلت نسبت به فرصت‌هاست، امام علی(ع) می‌فرمایند« فرصت می‌گذرد همان‌طور که عمر می‌گذرد».در مبانی اعتقادی اسلامی ما چیزی به‌عنوان شانس مردود است، بلکه فرصت مطرح است که می‌گوییم فلان شخص از فرصت استفاده کرد و موفق شد.

وی افزود: یک فرصت مهم همین شهدایی هستند که در این مکان دفن شده‌اند. این یک فرصت استثنایی‌ست چون در حال حاضر سه شهید به هیچ منطقه‌ای اختصاص نمی‌دهند. این یک تریبون و سکوی دائمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار باقرزاده با اشاره به غفلت از تکالیف اجتماعی تصریح کرد: ما در فرهنگ و هندسه سیاسی اسلام و انقلاب چیزی به‌عنوان “به من چه نداریم”، در برابر مصالح اجتماعی، امنیت اجتماعی و سعادت اجتماع نباید بی‌مسؤولیت باشیم، بلکه تک‌تک ما مسؤولیم.

وی تأکید کرد: در رأس تکالیف اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر است و در راس امر به معروف برپایی نظام اسلامی و صیانت و حمایت از نظام است و هیچ معروفی به این جایگاه نمی‌رسد.

فرمانده کمیته تحقیق و تفحص شهدای گمنام با بیان اینکه این نظام محصول یک اندیشه‌ حق است و انقلاب اسلامی اظهار اندیشه “نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی” است، ادامه داد: در تداوم آن، انقلاب با جانفشانی ملت ایران تبیت شد و الان در مقطع فرصت و حمایت از این اندیشه قرار داریم که اگر حمایت صورت نگیرد همه تلاش‌ها هدر می‌رود. همان‌طور که سیدالشهدا اگر قیام نمی‌کرد همه دستاوردهای امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) هدر می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: زندگی علوی همان زندگی‌ست که زهرای اطهر جان پاکش را در راه آن گذاشت برای آنکه جامعه روح تدین بگیرد و در جامعه عدالت، تقوا، پاکدامنی و پاکدستی باشد و مجاهدت و ایثار در همه آحاد جامعه موج بزند.

باقرزاده ابراز کرد: بزرگترین منکر، کنارزدن امام عادل جامعه و جامعه امامی را تبدیل به جامعه سلطانی کردن است.گاهی اسم علی را همه می‌بریم اما پای علی ایستادن هنر می‌خواهد.

وی با ذکر این سؤال که چرا دشمن به علما حمله می‌کند و عمامه‌پرانی را مطرح می‌کند، تصریح کرد: چون از عالم دین ضربه خورده و می‌داند اگر علما نباشند شهدا نخواهند بود.کمااینکه اگر زن عفیف و باحجاب نباشد ما شهید نداریم.

باقرزاده گفت: امام فرمودند «از دامن زن، مرد به معراج می‌رود»، بنابراین دشمن هدف‌گیری می‌کند و شخصیت زن را نشانه می‌رود.اگر جامعه‌ای تهی از عفاف و حجاب شود آن جامعه دیگر شهیدپرور نخواهد بود.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: کسانی که در محفل شهید شرکت می‌کنند، جنس‌شان از جنس شهداست. این استقبال‌ها و تشییع‌ها نشانه دلبستگی با شهداست که دشمن به‌دنبال گرفتن آن از ملت است و دنبال آدم‌هایی می‌روند که سرشان در هر آخوری می‌رود و دنبال هویت‌زدایی از ملت و جوان ایرانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: آتش زدن پرچم ایران، برداشتن حجاب، مخالفت با سرود ملی، توهین به شخصیت‌های معنوی و انقلابی ما و دیگر کارهایی که کردند برای هویت‌زدایی بود و دروغ بزرگی هم که گفتند خواستند با کمک رسانه و تبلیغات‌شان این اقلیت هنجارشکن را به‌عنوان اکثریت جا بزنند، در حالی که نظام اسلامی ما همیشه با این دروغ‌ها مواجه بوده است.

باقرزاده با اشاره به اینکه تلاش برای حمله به اصل ولایت و امام عادل جامعه از تلاش‌های اخیر دشمن بود، متذکر شد: چرا امام جامعه را اینگونه مورد هجمه قرار می‌دهند، وقتی امام را به‌عنوان رکن رکین و عمود خیمه می‌شناسیم طبیعی‌ست با امام مقابله می‌کنند.

وی ابراز داشت: همه عزت نظام اسلامی در گرو حاکمیت امام عادل است و بر اساس امام عادل هست که حاکمیت دینی شکل می‌گیرد و امام دینی است که نمی‌گذارد کشور زیر یوغ بیگانه برود. این امام است که جامعه اسلامی را نگه داشته است و رمز عزت حاج‌قاسم اطاعت از ولی‌فقیه است.

برچسب ها:
رفسنجان سردار باقرزاده شهدای عرب آباد فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :