از داور بازی فردا خاطره خوبی ندارم/ مس رفسنجان تیم باکیفیتی است

  • شناسه خبر: 67806
از داور بازی فردا خاطره خوبی ندارم/ مس رفسنجان تیم باکیفیتی است

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: از داور بازی فردا چه در لیگ یک چه لیگ برتر خاطرات خوبی ندارم امیدوارم فردا شایستگی خود را نشان دهد.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: از داور بازی فردا چه در لیگ یک چه لیگ برتر خاطرات خوبی ندارم امیدوارم فردا شایستگی خود را نشان دهد.

به گزارش روراستی، مجتبی حسینی مربی تیم فوتبال پیکان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خیلی خوشحالم دوباره قسمت شد در استان کرمان و شهر خوب رفسنجان باشیم.

وی ادامه داد: علیرغم برد خوبی که هفته پیش داشتیم یک بازیکن خیلی خوب‌ و باشخصیت و فنیرا از دست دادیم که باعث ناراحتی شد امیدوارم این جوان خوب (حقدوست) با به دست آورد ن سلامتی به فوتبال برگردد.

حسینی در مورد بازی فردا گفت: لیگ خیلی‌خیلی فشرده و نزدیک پیگیری می‌شود همه بازی‌ها حکم فینال برای تیم‌ها دارند و بازی‌های نزدیکی انجام می‌شود. امیدوارم بازی خوب و قوی مقابل تیم خوب رفسنجان انجام دهیم و بچه‌ها بتوانند شایستگی‌های خودشان را نشان دهند و با توجه به کیفیت خوب زمین رفسنجان و فوتبالی که تیم رفسنجان بازی می‌کند فکر می‌کنم فردا بازی باکیفیتی شاهد باشیم.

مربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: در مورد فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل زیاد صحبت می‌شود هیچ تیمی بازیکن خودش را از دست نمی‌دهد سال گذشته اشتباه کردیم و یکی، دو بازیکن خوب را به تیم‌ها دادیم. امسال مدیریت هم صحبت کردند و نظر ما هم این است که به هیچ وجه بازیکنان خوب نباید جدا شوند هیچ جای دنیا هیچی تیمی نیم‌فصل تیم خود را ضعیف نمی‌کند.

وی از محرومیت یک بازیکن و چند بازیکن مصدوم ازجمله حقدوست برای بازی فردا خبر داد و گفت: امیدوارم داور بازی فردا بتواند قضاوت شایسته  وخوبی داشته باشد و تحت تأثیر هیچ تیمی قرار نگیرد. زیاد در مورد داوری صحبت نمی‌کنم  هرزمان هم صحبت می‌کنم همیشه حمایت کردم. دوست دارم به داوران خوب کشورمان اعتماد به‌نفس دهیم اما واقعیتش این است که از داور بازی فردا خاطرات خوبی چه در لیگ یک چه لیگ برتر خاطره خوبی ندارم امیدوارم فردا شایستگی خود را نشان دهد.

حسینی در مورد نیم‌فصل دوم و حضور هواداران روی سکوها گفت: فوتبال برای هواداران است. امیدوارم مسؤولان تمهیداتی در نظر بگیرند و اجازه بدهند هواداران از نزدیک بازی‌ها را ببینند.

وی متذکر شد: اگر از موقعیت‌ها خوب استفاده شود تیم موفقی خواهیم بود امیدوارم فردا عوامل خارجی در نتیجه دخالت نداشته باشند و فردا هردو تیم از قضاوت داور راضی باشند.

حسینی در پایان تصریح کرد: مس، تیم خوبی است بازیکنان اصول دفاعی را خوب رعایت می‌کنند و بازیکنان باتجربه ای دارد دروازه بانان تیم مس بسیار باکیفیت هستند.

 

 

برچسب ها:
پیکان فوتبال لیگ برتر مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :