جدال مس رفسنجان برای رتبه چهارمی/ حضور تماشاچی حق طبیعی ماست

  • شناسه خبر: 68812
جدال مس رفسنجان برای رتبه چهارمی/ حضور تماشاچی حق طبیعی ماست

مربی تیم مس رفسنجان گفت: تیم ما برای کسب رتبه چهارمی جدول تمام سعی و تلاش خود را دارد و سعی می کنیم نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشته باشیم.

مربی تیم مس رفسنجان گفت: تیم ما برای کسب رتبه چهارمی جدول تمام سعی و تلاش خود را دارد و سعی می کنیم نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشته باشیم.

به گزارش روراستی، ابراهیم صادقی امشب در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان اظهار کرد: فکر می‌کنم شرایط هر دو تیم در جدول بازی را پراهمیت کرده، ما به خاطر اینکه بتوانیم رتبه بهتری به‌دست بیاوریم تلاش می‌کنیم از فصل گذشته شرایط بهتری داشته باشیم و مس کرمان هم سعی می‌کند از شرایط پایین جدول جدا شود و بالاتر بیاید.به علاوه اینکه دو تیم برای یک استان است و کری‌هایی هم وجود دارد سعی می‌کنند بتواند جلوی هم نتیجه خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: شرایط فنی هر دوتیم کاملا مشخص است. ما بازی در خانه داریم سعی می‌کنیم حداکثر امتیاز را به‌دست آوریم. هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی داشتیم. تیم از نظر ذهنی و بدنی کاملا آماده بازی است و امیدوارم فردا بتوانیم با یک بازی خیلی خوب سه امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم.

مربی تیم مس رفسنجان افزود: موضوع تماشاگران موضوع مدیریتی است. به‌عنوان کسی که تا شش سال پیش بازی می‌کردم، بازی با حضور تماشاگر لذت دیگری دارد. هفته گذشته اگر ما نتوانستیم نیمه اول جلوی سپاهان کیفیت خودمان را ارائه کنیم به خاطر تأثیر تماشاگران بود این حق طبیعی ماست که بتوانیم از میزبانی‌مان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بعضی اظهارنظر کردند به خاطر اتفاقی که با بازی پرسپولیس افتاد، در حالی که بازی با پرسپولیس خیلی خوب برگزار شد بازی را هم باختیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد مردم از کیفیت بازی لذت بردند.

صادقی ابراز کرد: اگر قرار بود اتفاقی بیفتد هفته بعد با مسجد سلیمان می‌افتاد. این تصمیم به ضرر سه تیمی است که در استان بازی می‌کنند. ما و گل‌گهر تلاش می‌کنیم رتبه چهارمی را به‌دست بیاوریم. خود مس تلاش می‌کند که بتواند در جدول بماند و اگر تماشاچی‌ها در زمین نباشند تصمیمی است که به ضرر هرسه تیم است و امیدوارم تصمیمات بهتری گرفته شود چون جذابیت بازی فوتبال به تماشاچی است.

وی خاطرنشان کرد: دو سال به‌دلیل شرایط کرونا تماشاگران به ورزشگاه نیامدند و بعد از آن مردم به ورزشگاه آمدند و  با حضور تماشاچی‌ها شور و شعفی در شهر به وجود می‌آید و مردم بخش زیادی از اوقات فراغت خود را با این بازی‌ها پر می‌کنند و خیلی در روحیه مردم تأثیر دارد. امیدوارم فردا بتوامیم تماشاچی‌ها را در ورزشگاه ببینیم.

 

 

 

برچسب ها:
ابراهیم صادقی مربی مس رفسنجان مس رفسنجان مس کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد علی

    عجیبتر اینکه شورای تامین استان به ریاست استاندار دستور این کار را داده تا به زور تیم کرمان را در لیگ برتر نگه دارند. این هم از استاندار رفسنجانی. واقعا متاسفم

    علیرضا

    مدیر عامل جدید بلشگاه مس رفسنجان شما باید پاسخگویی این کار بی اخلاقی کرمانی ها باشید