استارت پیاده روی وحدت آفرین اربعین در رفسنجان+ عکس

  • شناسه خبر: 6889
استارت پیاده روی وحدت آفرین اربعین در رفسنجان+ عکس

کربلای تو وعدگاه ما، در این هیاهوی این روزهای جهان ،مردم سرتاسردنیا برای حضور در اجتماع چند ده میلیونی اربعین خود را آماده و محیا می کنند تا با هر زبان و رنگ و دین و مذهبی برای حسین (ع) عزاداری کنند . مردم رفسنجان نیز مانند سایر شهرها و بلادها خود را برای این […]

کربلای تو وعدگاه ما، در این هیاهوی این روزهای جهان ،مردم سرتاسردنیا برای حضور در اجتماع چند ده میلیونی اربعین خود را آماده و محیا می کنند تا با هر زبان و رنگ و دین و مذهبی برای حسین (ع) عزاداری کنند . مردم رفسنجان نیز مانند سایر شهرها و بلادها خود را برای این اجتماع عظیم و پیاده روی کربلا آماده می کنند .

به گزارش روراستی، صبح جمعه امروز بعد از حضور عاشقان و دلسوزان حضرت اباعبدالله (ع) بر سر قبور شهدای گمنام دانشگاه حضرت ولی عصر (عج) و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و قرائت زیارت عاشورا مسیر 12 کیلومتری پیاده روی را تا امام زاده غریب پیمودند.

حسین صفری از اعضاء ستاد راهیان کربلا در رفسنجان با بیان این که امسال ستاد راهیان کربلا رفسنجان با 4 دستگاه اتوبوس و تعداد 170 نفر از مردم خوب و ولایت مدار رفسنجان عازم این رویداد عظیم مذهبی هستند افزود: متقاضیان زیادی برای ثبت نام مراجعه می کنند که با توجه با محدود بودن امکانات ستاد راهیان، اماکن ثبت نام، بیش از این مهیا نبود.

وی یاد آور شد: ان شاالله سال های آینده بتوانیم اجتماع بزرگتری از مردم رفسنجان را در این همایش پیاده روی اربعین داشته باشیم.

 از نکات قابل توجه و تقدیر در این پیاده روی حضور پررنگ بچه های حلال احمر شهرستان بود که با ایجاد دو ایستگاه از عاشقان و دلسوختگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)پذیرایی به عمل آوردند.

3 4 6 7 8  5 600

9

برچسب ها:
پیاده روی رفسنجان روراستی کربلا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :