مسوولان شرکت مس نسبت به وعده های تولید و اشتغال جدی تر پای کار باشند

  • شناسه خبر: 69032
مسوولان شرکت مس نسبت به وعده های تولید و اشتغال جدی تر پای کار باشند

امام جمعه رفسنجان گفت: با توجه به ظرفیتی که شرکت مس دارد و این همه نیروی جوان تحصیلکرده و بیکار که در شهرستان هست، شرکت مس باید نسبت به تحقق وعده هایی که در خصوص افزایش تولید و اشتغال داده جدی تر و قوی تر پای کار بیاید.

امام جمعه رفسنجان گفت: با توجه به ظرفیتی که شرکت مس دارد و این همه نیروی جوان تحصیلکرده و بیکار که در شهرستان هست، شرکت مس باید نسبت به تحقق وعده هایی که در خصوص افزایش تولید و اشتغال داده جدی تر و قوی تر پای کار بیاید.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در خصوص خاموشی چاه موتورهای کشاورزی، به جهت آسیب نرسیدن به باغات پسته مقرر شد هر چاه موتور هفته ای ۶ ساعت خاموشی داشته باشد که بر اساس تقسیم بندی در هر منطقه صورت می گیرد.
وی با اشاره به اقداماتی که توسط بسیج سازندگی سپاه در حال انجام است، ازجمله تکمیل خط انتقال آب شهرستان رفسنجان به طول ۵۷ کیلومتر همچنین تکمیل سه مخزن با ظرفیت ۳۵۰۰ متر مکعب در شهرستان، تصریح کرد: همچنین اصلاح خطوط شبکه آب در ۶۱ روستا حفر دو حلقه چاه آب آشامیدنی در حال اجراست.
امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: با توجه به امکانات گسترده‌ای که مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دارد و با توجه به نیازمندی هایی که در شهرستان رفسنجان داریم و افراد واجد صلاحیت شغل و آماده کار و آماده اشتغال و سرمایه انسانی که در شهرستان هست نسبت به وعده های داده شده، جا دارد مسئولان مس بهتر، قوی تر و جدی تر پای کار بیایند و این وعده ها را عملیاتی کنند.
عسکری خاطرنشان کرد: ساخت دو باب مدرسه از تعهداتی بوده که آموزش و پرورش داده که یکی در حد احداث سقف رسانده شده و تکمیل نشده است که ان شاالله تا شروع سال تحصیلی جدید نسبت به تکمیل آن اقدام کنند تا دانش آموزان در فضای امن و مدرسه مطمئن تحصیل کنند.
وی با بیان اینکه در خصوص افزایش تولید مس نیز وعده هایی داده شده که اگر محقق شود باعث اشتغال و به کارگیری جوانان مستعد و فاقد شغل می‌شود که امیدواریم هر چه زودتر در این خصوص هم اقدام کنند.
عسکری به مسئله جذب نیز پرداخت و ادامه داد: در زمینه گزینش و برگزاری آزمون سال گذشته اقدام نشد امسال اقدام کنند و با شرایط کشوری هماهنگ باشند و شرایط سنی مد نظر باشد که یک عده افراد تحصیل کرده و فاقد کار از استخدام محروم نشوند چراکه سزاوار نیست این همه جوان بیکار داشته باشیم.

برچسب ها:
آزمون مس خاموشی چاه موتورهای کشاورزی شرایط سنی استخدام وعده های شرکت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد علی

    لابی برخی مسولان کرمان با رئیس شرکت مس اجازه هیچ فعالیت مفیدی در رفسنجان را نمی‌دهد و همیشه در حد شعار باقی میماند و جالب‌تر اینکه طبق قانون مسولیت اجتماعی معادن باید فقط در شهرستان های حوزه معادن صورت بگیرد

    علی

    متاسفانه معدن مس رفسنجان فقط آلودگی و مریضی و تخریب محیط زیست و آب برای رفسنجان دارد و مسولیت اجتماعی اش با بهانه های مختلف و لابی نمایندگان کرمان نصیب کرمان می‌شود مثل استادیوم سی هزار نفری کرمان و توسعه فرودگاه و بیمارستان در کرمان و جاده در کرمان جدیدا هم که رئیس شرکت مس داره مرکز آموزش جوانان برای صنایع معادن را در شهر کرمان تاسیس می‌کند یکی نیست بگه چی از جان مردم رفسنجان میخواهید. متاسفانه برخی مسولان رفسنجان هم در حیطه کرمان هستند