لزوم فراگیری آموزش های امداد رسانی از سوی مردم + عکس

  • شناسه خبر: 6927
لزوم فراگیری آموزش های امداد رسانی از سوی مردم + عکس

فرماندار رفسنجان بر لزوم آموزش امداد رسانی از سوی عموم مردم تاکید کرد

فرماندار رفسنجان بر لزوم آموزش امداد رسانی از سوی عموم مردم تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار روراستی حمید ملانوری امروز در حاشیه مانور زلزله در دبیرستان پسرانه اقبال لاهوری با بیان اینکه در برگزاری مانورها آمادگی نیروهای امداد و ستاد بحران سنجیده می‌شود اظهار داشت : این نیروها باید همیشه آماده باشند تا در زمان بحران بتوانند حوادث را پوشش دهند.
وی بیان داشت : در مقابله با حوادث عموم مردم از کودک تا کهنسال باید با چگونگی روبرو شدن با حوادث آشنا باشند تا زمان رسیدن نیروهای امداد و نجات کمک مصدومان باشند.
فرماندار رفسنجان افزود: در حادثه زلزله بم عده زیادی از کسانی که زیر آوار مانده بودند به واسطه نداشتن آموزش لازم از سوی برخی افراد قطع نخاع شدند زیرا آن‌ها روبرو با مصدوم را یاد نداشتند ومصدومین را بیرون می‌کشیدند واین امر موجب شد یک عمر فرد روی ویلچر بماند.
وی عنوان کرد: در برخی تصادفات جاده‌ای وسایر حوادث مشاهده می‌کنیم عده‌ای به جای کمک کردن ،گوشی‌های همراه خود را برمی‌دارند واقدام به عکسبرداری از صحنه حادثه می‌کنند که این کار درستی نیست.
وی تاکید کرد: در مقابله با حوادث از ازدحام جمعیت باید جلوگیری شود تا نیروهای امداد بتوانند به خوبی وبه سرعت به کمک حادثه دیدگان بشتابند..
وی متذکر کرد: آموزش وفرهنگ سازی در زمینه امداد ونجات لازمه جامعه است وهمه باید نسبت به فراگیری این آموز‌ش ها اقدام کنند.

P1330238P1330218P1330230P1330246P1330255P1330279P1330288

برچسب ها:
مانور زلزله، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :