افتتاح باشگاه ورزشی نام آوران رفسنجان/ ثبت نام از ۴ سال تا ۱۸ سال

  • شناسه خبر: 69461
افتتاح باشگاه ورزشی نام آوران رفسنجان/ ثبت نام از ۴ سال تا ۱۸ سال

با حضور مسؤولان، باشگاه ورزشی نام آوران رفسنجان افتتاح شد.

با حضور مسؤولان، باشگاه ورزشی نام آوران رفسنجان افتتاح شد.
به گزارش روراستی، محمود شریفیان مؤسس باشگاه نام آوران امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این باشگاه در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار داشت: با هدف بومی سازی فوتبال و ورزش های دیگر این باشگاه تأسیس شده تا در سالیان آینده فوتبالیست ها از کوچه و محله های رفسنجان در تیم های مطرح کشوری حضور داشته باشند.
وی زیرساخت های این باشگاه را شامل زمین ورزشگاه تختی و زمین ورزشی امیرکبیر، زمین چمن طبیعی فوتبال نوش آباد و لاهیجان و مجموعه ورزشی میلان را برشمرد و گفت: مجموعه استخر شنا و باشگاه بدنسازی هم در آینده نزدیک اضافه می شود.
شریفیان اضافه کرد: رده سنی ۴ سال تا ۱۸ سال می توانند در این باشگاه ثبت نام کنند تا ان شاءالله به آرمانی که داریم نزدیک تر شویم و تا کنون استقبال بسیار خوبی داشته ایم و تعداد زیادی نیز در باشگاه ثبت نام کرده اند.
وی از مربیان خوبی که با باشگاه نام آوران همکاری دارند ازجمله آقای باب نام برد که دارای مدارک مختلف در سطح کشور است و تصریح کرد: ان شاءالله خانواده ها تأثیر مثبت این باشگاه را در فرزندانشان احساس کنند.
مؤسس باشگاه نام آوران یادآور شد: این باشگاه همانند مدرسه فوتبال بوده و در طول سال فعال است و در زمان امتحانات بچه ها وقتی را اختصاص می دهیم که بچه ها بتوانند به خوبی امتحانات خود را پشت سر بگذارند.
وی در حوزه تیم داری این باشگاه نیز متذکر شد: ان شاءالله با برنامه ریزی های انجام شده، از باشگاه نام آوران در سطح کشور تیم خواهیم داشت.
شریفیان همچنین ازحمایت باشگاه از بچه هایی که دارای استعداد هستند اما خانواده هایشان بضاعت مالی ندارند، خبر داد و گفت: باشگاه این بچه ها را تا سن ۱۸ سالگی زیر پوشش خود قرار می دهد.

برچسب ها:
افتتاح آکادمی فوتبال و فوتسال باشگاه نام آوران محمود شریفیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مختاری

    امیدوارم همیشه در هر کاری موفق باشید جشن عالی بود خدا قوت