تشریح طرح پیشگیری از سرقت پسته در رفسنجان

  • شناسه خبر: 69933
تشریح طرح پیشگیری از سرقت پسته در رفسنجان

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان موارد طرح پیشگیری از سرقت پسته را تشریح کرد.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان موارد طرح پیشگیری از سرقت پسته را تشریح کرد.

به گزارش روراستی، حسین رمضانی‌زاده صبح امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع پیشگیری از سرقت پسته در این شهرستان اظهار کرد: امسال با فراوانی محصول نسبت به سال‌های قبل با سرقت پسته بیشتر مواجه هستیم و اصلی‌ترین حوزه‌ای که طرح پیشگیری باید انجام شود، شهرستان رفسنجان است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان شهرستان رفسنجان با تشریح طرح پیشگیری از سرقت پسته تصریح کرد: مراکز فاقد مجوز خرید و فروش پسته پلمب شوند و خرید و فروش ضابطه‌مند شود و جهت کنترل و برخورد با تبلیغات خرید و فروش پسته که در فضای مجازی انجام می‌شود باید اقدام شود.

وی به نقش اطلاع‌رسانی در حوزه پیشگیری اشاره کرد و آن را حائز اهمیت دانست و گفت: اجرای این طرح صرفا به‌واسطه اطلاع‌رسانی خوبی که انجام خواهد شد، به سرانجام می رسد.

رمضانی‌زاده طرح قرق باغات پسته کنترل های ضابطه‌مند، مسدودکردن راه‌های فرعی، نگهداری سارقان و معتادان متجاهر تا پایان برداشت پسته در زندان، تشدید کنترل باغات و محل نگهداری پسته مراقبت نسبت به استفاده از اتباع فاقد مجوز در فصل برداشت پسته و…را از موارد این طرح برشمرد.

وی اضافه کرد: همراه داشتن کارت شناسایی برای نگهبانان و داشتن گواهی عدم سوءپیشینیه برای آنان ضروری است و این موضوع توسط دهیاری‌ها کنترل شود.

محمدی دادستان رفسنجان هم گفت: هیچگونه حمایتی از سارقان انجام نمی شود و در صورت بازداشت سارقان تا پایان فصل برداشت پسته در بازداشت نگه داشته می شود و دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم سرقت پسته تشکیل می‌شود و در صورتی که سارق اتباع دستگیر شود، کارت وی باطل خواهد شد.

 

برچسب ها:
رئیس دادگستری رفسنجان رفسنجان سرقت پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :