آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 70073
آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در رفسنجان

آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، سردار محمدعلی نظری عصر امروز در آیین پایانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: امروز سربازان جهاد نرم، فرهنگی و فضای مجازی تولیدکنندگان محتوا هستند که جهادگونه تلاش می‌کنند تا در عملیات روانی دشمن پیروز باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان داشت: این رویداد در کرمان به‌عنوان شروع رویدادهای ملی کشور از جوار مضجع شریف شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی شروع شد.

وی از حساسیت دشمنان و تحریف آنان سخن به میان آورد و گفت: کاری که با تولید محتوا انجام می‌شود دشمن را می‌سوزاند و آنان را در اهداف شوم‌شان ناکام می‌گذارد.

سردار نظری خطاب به شرکت‌کنندگان در این رویداد خاطرنشان کرد: در فضای مجازی ابهام‌زدایی کار اصلی شماست؛ در خصوص شعار سال، جوانی جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب تولیدات عالی و در سطح بالا انجام داده بودید که این کار باید ادامه پیدا کند و امروز جنگ و جهاد ما در راستای موضوعات یادشده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: بحث مدیریت و حکمرانی فضای مجازی باید سرعت بیشتری بگیرد و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی در بحث دفاعی از دشمن جلوتر است اما دشمن امید به تسلط بر ادراک جوانان ما بسته که وظیفه خطیری بر دوش شماست که جهاد اصلی است.

استفاده از تولیدات برگزیده در مجتمع مس رفسنجان

حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز اظهار کرد: جوانانی پرتوان و پرانرژی شرکت کرده‌اند که اگر هدف درستی جلوی پایشان باشد تولیداتشان مؤثر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه پنجمین رویداد هست، محتواها را خیلی خوب دیدم و فعالیت ۴۸ ساعته‌ای که داشتند خیلی ارزشمند است.

محققی موضوعاتی که شرکت‌کنندگان کار کردند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از پوستر برگزیده در شهرک مس حتما استفاده کنید و از ویدئوها و انیمیشن‌ها که می‌تواند در نشان دادن فعالیت‌های مس می‌تواند کمک کند باید استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختی هر جامعه ناشی از رشد آن جامعه است و رشد آن جامعه در گرو ایجاد اطلاعات است و این تولید محتواها و اطلاعات اگر مسیر درستی داشته باشند آبادانی به همراه خواهند داشت.

برچسب ها:
پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال دانشگاه ولیعصر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :